«سفیر عشق» با موضوع امدادهای غیبی در جنگ تحمیلی ایران و عراق ساخته می‌شود و داستان دو رزمنده‌ای است كه به ماموریت می‌روند و برای آن‌ها اتفاقاتی می‌افتد...

به گزارش فارس، نویسنده و كارگردان «سفیر عشق» با بیان این كه این فیلم با موضوع امدادهای غیبی در جنگ و با مایه‌های طنز موقعیت ساخته می‌شود، گفت: امیدوارم در این فیلم بتوانم از حضور «پارسا پیروزفر»‌ و «علی صادقی» استفاده كنم.
 «اكبر صفرزاده»ش در گفت‌وگو با خبرنگار سینمایی فارس درخصوص فیلم سینمایی «سفیر عشق» گفت: به دلیل این كه كار اول من هست، باید فیلمنامه به مركز گسترش سینمای مستند و تجربی داده شود و پس از تایید و جذب منابع، كار تولید آغاز خواهد شد.
وی در ادامه افزود: «سفیر عشق» با موضوع امدادهای غیبی در جنگ تحمیلی ایران و عراق ساخته می‌شود و داستان دو رزمنده‌ای است كه به ماموریت می‌روند و برای آن‌ها اتفاقاتی می‌افتد.
صفرزاده با بیان این كه در این فیلم از بازیگران حرفه‌ای استفاده می‌كنم، گفت: این فیلم شخصیت‌محور است و مایه‌های طنز هم دارد البته طنز موقعیت.
نویسنده و كارگردان «سفیر عشق» در پایان اضافه كرد: امیدوارم در این فیلم بتوانم از حضور «پارسا پیروزفر»‌ و «علی صادقی» استفاده كنم.
به گزارش فارس، در جلسه شورای پروانه ساخت دیروز، «سفیر عشق» به تهیه‌كنندگی محمد قهرمانی و كارگردانی اكبر صفرزاده (ژانر دفاع مقدس) پروانه ساخت دریافت كرد.
 
 گردآوری:گروه فرهنگ وهنر سیمرغ
www.seemogh.com/culture
منبع: farsnews.com