این آلبوم دربرگیرنده 13 تراك است كه 3 تصنیف آن در دستگاه همایون و یك تصنیف آن در دستگاه چهارگاه است. شعرهای این آلبوم از حافظ و هوشنگ ابتهاج انتخاب شده‌اند...

به گزارش فارس،آلبوم موسیقی «جام الست» به خوانندگی «حسام الدین سراج» در بازار موسیقی موجود است. وی آلبوم دیگری با نام «راه بی نهایت»(شرم و شوق) را نیز در دست انتشار دارد.
در آلبوم موسیقی «جام الست» كه اواخر سال گذشته توسط مؤسسه فرهنگی هنری ثنا منتشر شده و مورد استقبال مردم قرار گرفته است، قطعاتی چون شمس حق با شعری از مولانا، سراب با شعری از رهی معیری،‌ رقص پروانه، قیامت، ای عاشقان با شعری از مولانا، ‌ساز و آواز دشتی، ‌خرابات عشق با شعری از عطار، ساز و آواز شور با شعری از شیخ بهایی و جام الست با شعری از عنقا- مولانا به تنظیم علی قمصری به چشم می‌خورد.
قطعات این آلبوم را نوازندگانی چون شروین مهاجر: كمانچه، پاشا هنجنی: نی،‌نگار خاركن: كمانچه،‌ داوود ورزیده: نی ، مصباح قمصری: كمانچه باس و دودوك ،علی قمصری تار، بم‌تار و عود، میلاد طریقت: دمام و دهل،‌ امیرحسین طریقت: تنبك،‌ نوبانگ و كوزه،‌ محمد طریقت: دف و سنتور و علی طیقت: سه تار اجرا كرده‌اند كه ملودی كلام تصانیف از علی طریقت است.
«جام الست» هم اكنون در بازار موسیقی موجود است.
اثر جدید حسام‌الدین سراج نیز با آهنگسازی هنرمند جوان «میدیا فرج‌نژاد» با نام راه بی نهایت» (با نام «شرم و شوق») در دست انتشار است.
این آلبوم دربرگیرنده 13 تراك است كه 3 تصنیف آن در دستگاه همایون و یك تصنیف آن در دستگاه چهارگاه است. شعرهای این آلبوم از حافظ و هوشنگ ابتهاج انتخاب شده‌اند.
 
  گردآوری:گروه فرهنگ وهنر سیمرغ
www.seemorgh.com/culture
منبع: farsnews.com