جایزه اریک هوفر که از سوی یک سازمان غیرانتفاعی اداره می‌شود به یاد فیلسوف آمریکایی اریک هوفر بنا شده است وهر ساله به نویسندگان و ناشران مستقل اهدا می‌شود...

 به گزارش تهران امروز،کتاب «داستان رستگاری پشت میله‌ها» اثر کنت.ای هارتمن که بیش از 30 سال است به صورت مداوم در زندان به‌سر می‌برد، برنده جایزه کتاب اریک هوفر امسال شد. به گزارش سایت پرس ریلیزز، این زندانی که در 19 سالگی به جرم قتل به زندان افتاده است در کتاب خاطرات خود به وضعیت زندان های کالیفرنیا و خشونت و رفتارهای غیرانسانی در زندگی محدود آن می‌پردازد؛ جایی که مجرمان به جای بازپروری در ناامیدی غوطه‌ور می‌شوند. او که در زندان ازدواج کرده و اکنون پدر یک فرزند است، استعداد خود را در کلاس‌های نویسندگی کشف کرد و پس از آن به نوشتن درباره خود، دیگر زندانیان و محیط غیرطبیعی زندان پرداخت. هارتمن درباره دریافت این جایزه گفته است: من از برنده شدن این جایزه افتخار زیادی می‌کنم و امیدوارم که مردم بیشتری فرصت درک حقیقت از سیستم زندان‌های ما را پیدا کنند تا شاید با این کار اصلاحاتی که این زندان‌ها به شدت به آن نیاز دارد، تحقق یابد.
به گزارش مهر جایزه اریک هوفر که از سوی یک سازمان غیرانتفاعی اداره می‌شود به یاد فیلسوف آمریکایی اریک هوفر بنا شده است وهر ساله به نویسندگان و ناشران مستقل اهدا می‌شود.
 
 گردآوری:گروه فرهنگ وهنر سیمرغ
www.seemorgh.com/culture
منبع: tehrooz.com