ترانه علیدوستی
این فیلم داستان پیرمردی متمول را روایت می کند که پس از مرگ، در غسالخانه به دنیا برمی گردد و در پی جبران کارهایش می باشد. به جز مرجانه گلچین بازیگران دیگری چون رضا شفیعی جم...

برزو ارجمند در مقابل دوربین مؤتمن
برزو ارجمند در مجموعه تلویزیونی «از پذیرفتن خانواده معذوریم» ایفای نقش می کند. این سریال که نخستین تجربه «فرزاد موتمن» در عرصه مجموعه سازی تلویزیون است، چند روز پیش حوالی میدان امام حسین(ع) تهران جلوی دوربین رفت. فرزاد موتمن سریال «از پذیرفتن خانواده معذوریم» را، برای پخش در ماه مبارک رمضان کارگردانی می کند. این سریال داستان پنج دوست را روایت می کند که با کمک یکدیگر، یک حمام را به سفره  خانه سنتی تبدیل می کنند، اما اتفاقاتی برای آنان رخ می دهد که تصمیم می گیرند، دیگر ازدواج نکنند.به جز برزو ارجمند بازیگران دیگری چون علی قربان زاده، امیرحسین رستمی، رضا داوودنژاد، مهران رنجبر، شبنم قلی خانی، بهنوش بختیاری، بیتا سحرخیز، ملیکا شریفی نیا، کلاره عباسی، پرستو صالحی و داریوش کاردان در سریال «از پذیرفتن خانواده معذوریم»، ایفای نقش خواهند داشت. برزو ارجمند بازیگر مشهدی در فیلم «سفر سرخ» حمید فرخ نژاد بازی داشته است که تکلیف نمایش عمومی این فیلم، متاسفانه هنوز مشخص نشده است. ارجمند نوروز امسال با اپیزود دوم فیلم «طهران، تهران» با عنوان «تهران، سیم آخر» مهدی کرم پور، میهمان سینماهای کشور بود.

ترانه علیدوستی با یک راز سینمایی

ترانه علیدوستی با فیلم سینمایی «راز دشت تاران» به کارگردانی «هاتف علیمردانی»، میهمان جشنواره فیلم کودک و نوجوان همدان می شود. این فیلم در قالب پویانمایی و رئال تولید شده و نویسندگی آن را «محمد لطفعلی» برعهده داشته است. داستان فیلم «راز دشت تاران» درباره پسربچه ای است که تحت تاثیر قصه های یک پرستار مهربان و تخیلات خویش، به کمک یک دختر سرطانی می شتابد. به جز ترانه علیدوستی دیگر بازیگرانی چون رضا شفیعی جم، ارژنگ امیرفضلی، سارا روستاپور، رزیتا حفیظ و امید میرعلایی در این فیلم حضور دارند. تهیه کنندگی «راز دشت تاران» را که سال گذشته در جشنواره فجر به نمایش درآمد، «داریوش بابائیان» برعهده دارد. ترانه علیدوستی که سال گذشته با فیلم «تردید» میهمان سینماهای کشور بود، به تازگی بازی در فیلم «هرچه خدا بخواهد» ،به کارگردانی «نوید میهن دوست» و تهیه کنندگی «پرویز شهبازی» را به پایان رساند.

کوروش تهامی و پایان یک مرگ مشکوک

کوروش تهامی بازی در فیلم سینمایی «برف روی شیروانی داغ»، به کارگردانی محمدهادی کریمی را به پایان رساند. این فیلم قرار است برای ساخت موسیقی متن، راهی اوکراین شود. «برف روی شیروانی داغ» هم اکنون در مرحله صداگذاری قرار دارد و تدوین آن را، «حسین غضنفری» به انجام رسانده است. موسیقی این فیلم نیز توسط «بهزاد عبدی»، در اوکراین ساخته می شود. داستان «برف روی شیروانی داغ»، درباره مرگ مشکوک شاعری مشهور است که پس از مرگ وی اثری رازآلود از او به جا می ماند. این اثر به جا مانده، پرسش هایی را در ذهن نزدیکان این شاعر رقم می زند. تنها راه رسیدن به آرامش قلبی آن ها، رمزگشایی این موضوع است. به جز کوروش تهامی بازیگران دیگری چون شهاب حسینی، آناهیتا نعمتی، خاطره اسدی، امیرحسین آرمان، فرح نعمتی و هنگامه قاضیانی، در این فیلم نقش آفرینی کرده اند. فیلم «برف روی شیروانی داغ» تا ماه آینده، آماده نمایش می شود. کوروش تهامی فیلم های «آن مرد آمد» ، «نسل جادویی» و «شبانه» را در نوبت نمایش عمومی دارد.

مرجانه گلچین در نیمه راه یک کمدی
مرجانه گلچین بازی در فیلم «با من شوخی نکن»، به کارگردانی «محسن منشی زاده» را به نیمه رساند. این فیلم در تهران جلوی دوربین رفته است و فیلم برداری آن، تا نیمه اول تیرماه ادامه خواهد داشت. «با من شوخی نکن» مضمونی کمدی- اجتماعی دارد. این فیلم داستان پیرمردی متمول را روایت می کند که پس از مرگ، در غسالخانه به دنیا برمی گردد و در پی جبران کارهایش می باشد. به جز مرجانه گلچین بازیگران دیگری چون رضا شفیعی جم، بهزاد محمدی، ناصر گیتی جاه، احمد پورمخبر، محمود بهرامی، عباس محبوب، کامران فیوضات، حلیمه سعدی و یوسف تیموری، در «با من شوخی نکن»، ایفای نقش دارند. مرجانه گلچین سال گذشته با سریال «شمس العماره» سامان مقدم، میهمان قاب شیشه ای بود.
  
 گردآوری:گروه فرهنگ وهنر سیمرغ
www.seemorgh.com/culture
منبع: khorasannews.com