جانی دپ
«جانی دپ» از دوستان نزدیك تامپسون نویسنده است و از سال 2003 كه كتاب او منتشر شد، در تلاش بود تا رضایت وی را برای تولید نسخه سینمایی آن جلب كند....

نخستین عكس‌های «جانی دپ» در پروژه سینمایی «خاطرات روزانه رام » انتشار یافت.
به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، فیلمبرداری پروژه سینمایی «خاطرات روزانه رام » از اوایل سال گذشته با حضور«جانی دپ» در نقش یك یک روزنامه‌نگار در كشور«پورتریكو» آغاز شد.
«خاطرات روزانه رام» براساس كتابی از«هانتراس تامپسن» به همین نام ساخته می‌شود و «بروس رابینسون» كارگردان آن است.
«امبر هرد» نقش اصلی زن این فیلم را بازی می‌كند. هرد یكی از بازیگران تازه وارد دنیای سینماست و «خاطرات روزانه رام» اولین نقش اصلی او در یك فیلم استودیویی است.
قصه فیلم درباره یك روزنامه‌نگار الكلی به نام پل كمپ (با بازی دپ) ‌در پورتوریكوی دهه پنجاه میلادی است. خط اصلی قصه یك مثلث عاشقانه را دنبال می‌كند.
هرد در فیلم نقش جوانی به نام چنالت را دارد كه نامزد یك روزنامه‌نگار تازه كار به نام ساندرسن است كه متوجه می‌شود قصد كلك زدن به كمپ را دارد. چنالت نامزدی‌اش را با روزنامه‌نگار متقلب به هم می‌زند و تصمیم می‌گیرد به كمپ كمك كند.
«جانی دپ» از دوستان نزدیك تامپسون نویسنده است و از سال 2003 كه كتاب او منتشر شد، در تلاش بود تا رضایت وی را برای تولید نسخه سینمایی آن جلب كند.
دپ كه سال 2007 «سوئینی تاد» تیم برتن را (بر اساس یك نمایش موزیكال موفق صحنه‌ای به همین نام) روی پرده سینماها داشت، در سال 2008 فیلمی را روانه اكران عمومی نكرد.
«گراهام كینگ» كه با تهیه فیلم «مرحوم» (اسكورسیزی) برنده اسكار از مراسم آكادمی شده است، چند ماه پیش توانست امتیاز ساخت این اثر را برای شركت فیلمسازی مستقل «وارنر» به‌دست آورد.
جانی دپ اخیرا در پروژه‌ی سینمایی «توریست» مقابل دوربین رفته است و به‌زودی در فیلم «دزدان ‌دریایی: موج‌های بیگانه» نقش‌آفرینی می‌كند.
جانی دپ همچنین به زودی با ساخت یك فیلم مستند درباره‌ی «كیت ریچاردز» به جرگه‌ی فیلمسازان می‌پیوندد.
 
جانی دپ
 
جانی دپ
 
گردآوری: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
www.seemorgh.com/culture
منبع: isna.ir
 
مطالب پیشنهادی:
فیلم «توریست» با بازی آنجلینا جولی و جانی دپ آماده نمایش شد