سریال خانه به دوش
برعكس ماشاء الله كه دخلش كفاف خرجش را نمی‌دهد، مجبور شده به هر دری بزند تا روزگار بگذراند و حال پس از چندسال اوضاع مالیش تعریفی ندارد، وانتی دارد و هندوانه فروشی می‌كند تا اینكه...

شبكه سه سیما قصد دارد مجموعه تلویزیونی «خانه به دوش» به كارگردانی «رضا عطاران» را از اول تیرماه برای دومین بار روانه آنتن كند.
 
به گزارش خبرنگار رادیو و تلویزیون فارس، مجموعه تلویزیونی «خانه به دوش» در 13 قسمت90 دقیقه‌ای تولید شده و از روز سه شنبه اول تیرماه هر روز ساعت 16 از شبكه سه سیما پخش خواهد شد.
بنابراین گزارش، نویسنده و كارگردان این سریال «رضا عطاران» است و كارگردانی تلویزیونی آن را محمود رضایی برعهده داشته است.
تهیه كنندگان «خانه به دوش» ایرج محمدی و مهران مهام هستند و حمید لولایی، مریم امیرجلالی، علی صادقی، آناهیتا همتی، فلور نظری و... در آن ایفای نقش كرده‌اند.
در خلاصه داستان این سریال آمده: ماشاء الله و اصلان، دو دوست و همبازی قدیمی كه اتفاقاً باجناق نیز هستند چندسالی است كه باهم روابط خوبی ندارند. این كدورت از زمانی آغاز شده كه دو باجناق به اتفاق، مدیریت شركتی را عهده‌دار می‌شوند كه این شراكت به دلایلی به سرانجام نمی‌رسد.
ماء شاالله شراكتش را با اصلان به هم زده خود را كنار می‌كشد و اصلان شركت را سروسامان داده و حالا پس از چند سال وضعیت مالی خوبی به هم زده است. برعكس ماشاء الله كه دخلش كفاف خرجش را نمی‌دهد، مجبور شده به هر دری بزند تا روزگار بگذراند و حال پس از چندسال اوضاع مالیش تعریفی ندارد، وانتی دارد و هندوانه فروشی می‌كند تا اینكه...
این سریال برای اولین بار در ماه مبارك رمضان سال 83 از تلویزیون پخش شد و در زمان پخش خود توانست مخاطبان بسیاری را جذب كند.
 
گردآوری: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
www.seemorgh.com/culture
منبع: farsnews.com