لج و لج‌بازی
سرتیپی همچنین درباره مذاكره با علیرضا سجادپور پیرامون طرح جدول‌بندی اكران، گفت: هیچ كدام از اعضای شورا از این طرح اطلاعی نداشتند ولی...

فیلم سینمایی «لج و لج‌بازی» از این هفته در گروه قدس اكران می‌شود و اعضای شورای صنفی نمایش با علیرضا سجادپور دیدار خواهند داشت.
 
«علی‌ سرتیپی» سخنگوی شورای صنفی نمایش در گفت‌و‌گو با خبرنگار سینمایی فارس درباره جلسه امروز این شورا، گفت: فیلم «لج و لج‌بازی»(مهدی برقعه‌ای) از چهارشنبه این هفته جایگزین «ازدواج در وقت اضافه»(سعید سهیلی) می‌شود.
وی افزود: قرارداد فیلم‌های «لطفا مزاحم نشوید» (محسن عبدالوهاب) و «چراغ قرمز» (علی غفاری) در گروه آزادی ثبت شد كه پس از اكران «فاصله» (كامران قدكچیان) به ترتیب در نوبت اكران باشند.
به گفته سرتیپی، اكران فیلم «طلا و مس» به دلیل پایین نرفتن كف فروش تا هفته دیگر ادامه دارد و فیلم «چهل سالگی» پس از پایین آمدن كف فروش آن به اكران عمومی می‌رسد.
سرتیپی همچنین درباره مذاكره با علیرضا سجادپور پیرامون طرح جدول‌بندی اكران، گفت: هیچ كدام از اعضای شورا از این طرح اطلاعی نداشتند ولی قرار بر این شد كه آخر هفته جلسه‌ای با آقای سجادپور داشته باشیم تا بدانیم كه موضوع از چه قرار است و تكلیف روشن شود.
 
گردآوری: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
www.seemorgh.com/culture
منبع: farsnews.com