شکلات داغ
«شکلات داغ» اولین ساخته کلاهداری درباره یک کافی شاپ با مشتریهای ثابت و همیشگی است که توسط جوانی اداره می‌شود. ورود یک زن جوان به این کافی شاپ....
 
فیلم سینمایی "شکلات داغ" به کارگردانی حامد کلاهداری اواسط تابستان در سینماهای کشور به نمایش درمی آید.
کلاهداری در این باره به خبرنگار مهر گفت: در حال مذاکره با گروههای سینمایی مختلف هستیم تا فیلم "شکلات داغ" در بهترین شرایط و سینماها روی پرده برود. این فیلم قطعا تا اواسط تابستان اکران می شود.
وی درباره ساخت فیلم جدیدش گفت: فیلم سیمایی "پایاننامه" در مرحله پیش تولید قرار دارد. بعضی از عوامل پشت دوربین انتخاب شده اند که به زودی نام آنها را اعلام می کنم. تا چند روز دیگر برای این فیلم تقاضای پروانه ساخت می کنیم. امیدوارم اواسط تابستان بتوانیم "پایاننامه" را کلید بزنیم.
"شکلات داغ" اولین ساخته کلاهداری درباره یک کافی شاپ با مشتریهای ثابت و همیشگی است که توسط جوانی اداره می‌شود. ورود یک زن جوان به این کافی شاپ دنج و آرام همه چیز را دستخوش تغییراتی می‌کند... بازیگران اصلی این فیلم عبارتند از فریبرز عرب‌نیا، نیکی کریمی، حامد کمیلی، داریوش ارجمند، علیرضا خمسه، وحید اسماعیلی، فرزین محدث، اصغر بیچاره، حدیثه تهرانی به همراه افسانه چهره آزاد و محسن شاه‌ابراهیمی.
 
گردآوری: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
www.seemorgh.com/culture
منبع: mehrnews.com