لری کینگ
وی گفت: حالا، پس از گذشت چند دهه، من با مسوولان سی.ان.ان صحبت کردم و به آنها گفتم که مایلم برنامه شبانه لری کینگ لایو را پاییز امسال پایان دهم و سی.ان.ان هم...

لری کینگ، اسطوره برنامه‌های گفت‌وگوی تلویزیونی اعلام کرد قصد دارد برنامه خود در سی.ان.ان راپس از 25 سال پایان دهد.
خبرگزاری آلمان از واشنگتن گزارش داد، مجری 76ساله برنامه لری کینگ لایو (Larry King Live) در بیانیه‌ای اعلام کرد که این برنامه پاییز امسال پایان می‌یابد.
با این حال، وی همچنان قصد دارد گاه‌وبیگاه و به صورت مناسبتی برای این شبکه برنامه اجرا کند.
وی گفت: "حالا، پس از گذشت چند دهه، من با مسوولان سی.ان.ان صحبت کردم و به آنها گفتم که مایلم برنامه شبانه لری کینگ لایو را پاییز امسال پایان دهم و سی.ان.ان هم با روی باز این را پذیرفت که این به من امکان می‌دهد زمان بیشتری را صرف همسرم کنم و سراغ بچه‌هایم بروم."
این برنامه به تازگی رکوردی را برای طولانی مدت ترین برنامه پخش شده با یک مجری و در یک زمان مشخص به جا گذاشت.
وی با اشاره به برنامه‌اش گفت: "در حالی که فصل من رو به پایان می‌گذارد، نگاهم به آینده است و آنچه که فصل بعدی برای من رقم خواهد زد، اما اکنون زمان آن است که با بینندگان شبانه‌ام خداحافظی کنم."
کینگ یکی از جاذبه‌های برنامه‌های خبری عصرگاهی سی.ان.ان بود، اما به تازگی از رقبای بیشتر سیاسی خود در فاکس نیوز و ام.اس.ان.بی.سی عقب افتاده بود.
زندگی شخصی او و ازدواج‌هایش هم توانست تیتر اخبار را به خود اختصاص دهد، به طوری که کینگ با اعلام طلاق از هفتمین همسر خود خبر ساز شد.
 
گردآوری: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
www.seemorgh.com/culture
منبع: hamshahrionline.ir