محمدرضا شجریان در اجرای خود در تهران به همراه گروه شهناز‏، برای هفت شب در برج میلاد به صحنه می‌رود. قرار است زمان دقیق اجرای كنسرت استاد آواز ایران...
 
به گزارش ایلنا،  محمدرضا شجریان بعداز دو سال، مهرماه سالجاری به مدت هفت شب در تهران و شش شب در شیراز به صحنه می‌رود.
این استاد آواز، 13 و 14 مرداد ماه(چهارم و پنجم آگوست) در یك فستیوال موسیقی در شهر بیروت پایتخت لبنان نیز به اجرای موسیقی می‌پردازد.
محمدرضا شجریان در اجرای خود در تهران به همراه گروه شهناز‏، برای هفت شب در برج میلاد به صحنه می‌رود. قرار است زمان دقیق اجرای كنسرت استاد آواز ایران در برج میلاد بعداز دریافت مجوز كنسرت، اعلام شود.
همچنین گروه شهناز بعداز 20 مهرماه در شهر شیراز به اجرای برنامه خواهد پرداخت.
شجریان در كنسرت‌های آتی خود، قطعات آلبوم «رندان مست» در دستگاه همایون را اجرا می‌كند. همچنین وی در بخش دوم اجرای خود، تصنیف بی‌همزبان از ساخته‌های خود که روی شعری از جواد آذر در دستگاه ماهور ساخته شده؛ به همراه آواز و تصنیف‌هایی از ساخته‌های مجید درخشانی با اشعاری از سعدی، حافظ و مولوی اجرا می‌كند.
بسیاری از نوازندگان گروه شهناز که نام خود را از جلیل شهناز، نوازنده برجسته تار گرفته است، سال‌ها در گروه خورشید به سرپرستی مجید درخشانی می‌نواختند.
گروه شهناز با همراهی رامین صفایی (سنتور)، مژگان شجریان (سه تار)، محمدرضا ابراهیمی (عود)، عندلیبی و رادمان توکلی (تار)، حمید قنبری (تمبک)، سامان صمیمی (کمانچه)، حسین رضایی‌نیا (دف و دایره)، حامد افشاری (قیچک باس)، مهدی امینی (رباب)، مهرداد ناصحی و کاوه معتمدیان دهکردی (کمانچه)، سحر ابراهیم (قانون)، نگار خارکن (کمانچه)، جمشید صفرزاده (سنتور) و سرپرستی مجید درخشانی (تار) روی صحنه می‌رود.
 
گردآوری: گروه فرهنگ وهنر سیمرغ
www.seemorgh.com/culture
منبع:ilna.ir