آتكینسن كه نقش جانی انگلیسی را در فیلم به عهده دارد، یك مامور بی‌دست و پای ضدجاسوسی است كه باید در یك ماموریت بسیار مهم با آدم‌های شروری مقابله كند كه قصد برهم زدن نظم اجتماعی را دارند...
 
به گزارش جام جم آن لاین،با انتخاب بازیگر نقش مقابل روان آتكینسن در فیلم «جانی انگلیسی 2»، كلید فیلمبرداری این كمدی جاسوسی اوایل ماه سپتامبر زده می‌شود. دانیل كالویا، بازیگر جوان سینما برای بازی در قسمت دوم این فیلم انتخاب شد. او در فیلم، نقش یك مامور ضد جاسوسی تازه وارد را بازی می‌كند، كه با كارهای خود دردسرهای زیادی برای كاراكتر اصلی فیلم یعنی جانی انگلیسی به وجود می‌آورد.
آتكینسن كه نقش جانی انگلیسی را در فیلم به عهده دارد، یك مامور بی‌دست و پای ضدجاسوسی است كه باید در یك ماموریت بسیار مهم با آدم‌های شروری مقابله كند كه قصد برهم زدن نظم اجتماعی را دارند. كارگردانی قسمت جدید این فیلم را الیور پاركر به عهده دارد. قرار است «جانی انگلیسی 2» تابستان سال?2011 اكران عمومی شود.
آتكینسن كه تماشاگران سینما و تلویزیون او را به عنوان مستربین می‌شناسند،‌ قسمت اول این فیلم را در سال 2003 بازی كرد. فیلم با هزینه تولید معمولی خود، فروش بالایی در سطح بین‌المللی داشت. تهیه‌كنندگان فیلم گفته‌‌اند در صورت موفقیت مالی دومین قسمت آن،‌ دست به تولید قسمت‌های دیگری از آن نیز خواهند زد.
این فیلم‌ها هجویه‌ای بر مجموعه فیلم‌های جیمزباندی است.
 
گردآوری:گروه فرهنگ وهنر سیمرغ
www.seemorgh.com/culture
منبع:jamejamonline.ir