در قصه فیلم، استیلر در نقش یك بانكدار شیكاگویی ظاهر خواهد شد كه هنگام كار روی یك خط اینترنتی با یك جوان مرموز نیجریه‌ای آشنا می‌شود. این آشنایی...
 
به گزارش جام جم آن لاین، بن استیلر مقدمات كارگردانی «خدایا كمكم كن» را فراهم می‌كند. او نقش اصلی این فیلم را نیز بازی خواهد كرد. فیلم كه با حال و هوایی كمدی درام جلوی دوربین می‌رود، براساس فیلمنامه‌‌ای از مارك فرایدمن ساخته خواهد شد.
در قصه فیلم، استیلر در نقش یك بانكدار شیكاگویی ظاهر خواهد شد كه هنگام كار روی یك خط اینترنتی با یك جوان مرموز نیجریه‌ای آشنا می‌شود. این آشنایی، مرد بانكدار را وارد یك سری ماجراجویی كمدی تازه می‌كند. هنوز بقیه بازیگران این فیلم انتخاب نشده‌اند و این در حالی است كه قرار است كلید فیلمبرداری آن تا قبل از پایان فصل تابستان زده شود.
استیلر كه هم‌اكنون یكی از مطرح‌ترین بازیگران كمدی سینماست، قبل از این فیلم‌های «زولندر» و «تندر استوایی» را كارگردانی كرده كه دومی یكی از كارهای پرفروش سال 2008 دنیای سینما بود. او هم‌اكنون قسمت سوم مجموعه فیلم كمدی خانوادگی «ملاقات والدین» را آماده نمایش دارد كه یكی از امیدهای اصلی جدول هفتگی گیشه نمایش سینماهای آمریكای شمالی در فصل تابستان است.
استیلر در این فیلم كه با نام «فوكرهای كوچولو» روی پرده سینما‌ها می‌رود، با رابرت دنیرو، داستین هافمن و باربارا استرایسند همبازی است. در قصه فیلم، او داماد خانواده‌‌‌ای است كه قوانین سخت و محكمی برای زندگی دارند و كاراكتر وی درگیری‌های زیادی با پدر زن خود (با بازی رابرت دنیرو)‌ دارد.
 
گردآوری:گروه فرهنگ وهنر سیمرغ
www.seemorgh.com/culture
منبع:jamejamonline.ir