مجری باسابقه تلویزیون كه اجراهای كودك و نوجوان او هنوز در خاطره‌ها زنده است، برنامه لحظه دیدار را در حوزه مسائل اجتماعی و خانواده برای شبكه جهانی جام جم مجری‌گری می‌كند...

به گزارش ایلنا، گیتی خامنه(مجری باسابقه تلویزیون) كه اجرای وی در برنامه‌های كودك با استقبال روبرو شده بود، پس از سال‌ها ترك تلویزیون؛ دوباره به صدا و سیما بازگشت.
به گزارش ایلنا، برنامه لحظه دیدار به زودی با اجرای گیتی خامنه از شبكه جام جم پخش می‌شود.
مجموعه لحظه دیدار کاری است از گروه اجتماعی، خانواده شبکه جهانی جام جم به تهیه‌کنندگی و کارگردانی هاشم علی‌اکبری که به صورت هفتگی از این شبکه پخش می‌شود. این برنامه ترکیبی علاوه بر همراهی در سفر هموطنان مقیم خارج از کشور به ایران، ضمن مرور خاطرات و حضور با آنان در مکان‌های تداعی‌کننده خاطراتشان، به تقویت و حفظ هویت ایرانی، اسلامی و ترغیب هموطنان به آمد و شد به ایران و دستاوردهای کشور از نگاه آنان می‌پردازد.
سایر عوامل این برنامه عبارتند از: کارگردان تلویزیونی: محسن احمدی، تدوین و صداگذاری: حامد علی اکبری، ویدئو گرافیک: امیرحسین واحدی، مدیر نور و تصویر: حسین باقری، تصویربرداران: مهدی عفتی، مهرداد انسی دوست، میثم اسدالهی، خواننده و آهنگساز: مازیار فلاحی، صدابردار: حسن جاوید، هماهنگی: عبدالصمد حسین‌نژاد، مدیر تدارکات: مهدی رمضانی، گریم: پریسا علی نصب، شهریار اوج و عکاس: بهرنگ دزفولی زاده.
 
 گردآوری: گروه فرهنگ وهنر سیمرغ
www.seenorgh.com/culture
منبع: ilna.ir