این پروژه سینمایی با عنوان «من شماره چهار هستم» براساس داستان اول از مجموعه شش كتابی از داستان‌های علمی – تخیلی تغییر شكل‌دهندگان توسط «مایكل بی» كارگردانی و تهیه می‌شود...

به گزارش ایسنا، فیلمبرداری «تغییر شكل دهندگان 3» از 2 جولای (11 تیر) در شهر لس آنجلس آغاز شد. 
این پروژه تا 19 اگوست مراحل فیلمبرداری را پشت سر خواهد گذاشت.
«تغییر شكل‌دهندگان 3» جدیدترین تولید از محصولات كمپانی «پارامونت» است و این پروژه سینمایی برای اكران در اول جولای 2011 میلادی آماده می‌شود.
بنا بر اعلام هالیوود ریپورتر، این فیلم توسط «مایكل بی» كارگردانی می‌شود و «تغییر شكل دهندگان 3» با حضور بازیگرانی چون «شیالا بیوف» و «مگان فاكس» مقابل دوربین می‌رود.
این پروژه سینمایی با عنوان «من شماره چهار هستم» براساس داستان اول از مجموعه شش كتابی از داستان‌های علمی – تخیلی تغییر شكل‌دهندگان توسط «مایكل بی» كارگردانی و تهیه می‌شود.
«جیمز فری» خالق آثاری چون «یك میلیون قطعه كوچك» نگارش فیلم‌نامه «من شماره چهار هستم» را برعهده گرفته است.
بنابراین گزارش، احتمال حضور «استیون اسپیلبرگ» به عنوان مدیر تولید بخشی از صحنه‌های خاص و پیچیده این پروژه وجود دارد.
داستان قسمت اول «تغییر شكل‌دهندگان» درباره نوجوانی با بازی «لابوف» بود كه در خلال مبارزه‌ای بین دو گروه از روبات‌های فضایی قرار می‌گیرد. او نقشه‌ای دارد كه روبات‌های دشمن می‌خواهند با به دست آوردن آن، سلطه خود را بر كره زمین تحمیل كنند.
داستان قسمت دوم دنباله‌ای قسمت اول است و این بار دو شخصیت اصلی روایت یعنی «لابیوف» و «فوكس» همراه با روبات‌های یاری‌گر داستان، سفری بین‌المللی را در پیش می‌گیرند.
«مایكل بی» كارگردانی قسمت دوم فیلم «تغییر شكل‌دهندگان» را نیز بر عهده داشت.
داستان فیلم «شماره چهار» به حضور نه بیگانه غیرزمینی در یك دبیرستان زمینی می‌پردازد. سیاره بیگانگان پس از یك تهاجم توسط دشمنان فضایی نابود شده است.
فیلمبرداری سومین بخش این مجموعه اكشن از اواسط تابستان امسال در برزیل آغاز می‌شود.
«شیا لا بیوف» بازیگر فعلی و نسخه دوم این فیلم در مصاحبه با راپ پذیرفت كه «تغییر شكل دهندگان 2» فیلمی كاملا خارج از كنترل بود. این درحالی است كه وی نسخه اخیر فیلم را امیدواركننده می‌داند، هنوز نقش تودیك و روند رویدادهای داستان فیلم اخیر «مایكل بی» در سایه‌ای از ابهام قرار دارد.
لابیوف در ادامه گفت: «تغییر شكل‌دهندگان 2» از ظرایف نسخه اول این فیلم بی‌بهره بود و همین موضوع تماشای فیلم اول را لذت ‌بخش‌تر می‌كند. »
وی در ادامه توضیح می‌دهد: نسخه دوم فیلم مرا متأثر نمی‌كند. این فیلم بر پایه صحنه‌های خشونت‌آمیز ساخته شده و درون مایه اصلی خود را از دست داده بود. ما قصد داشتیم فیلمی بزرگ بسازیم بنابراین صحنه‌های زیادی از نبرد روبات‌ها را به نمایش درآوردیم. اگرچه وقایع فیلمی مانند تغییر شكل‌دهندگان ارتباط مستقیم با بودجه فیلم دارد.
لا بیوف در پایان صحبت‌هایش «تغییر شكل‌دهندگان 3» را دیوانه كننده‌ترین فیلم اكشن سینما خواند.
در سیاره «سابرتون» روبات‌هایی زندگی می‌کنند که به‌راحتی می‌توانند تغییر شکل داده و اعضای بدن خود را به هرصورتی در بیاورند. «تغییر شكل‌دهندگان» که قدرت تبدیل شکل خود به اتومبیل، کشتی، هواپیما و حتی انسان را دارند، شروع به اجرای طرحی دستیابی به منابع انرژی کره زمین می‌کنند و جنگ بزرگی در می‌گیرد.
نسخه اول فیلم علمی تخیلی «تغییر شکل دهندگان» محصول سال 2007 توانسته است، رکورد «مرد عنکبوتی» را در فروش شکست دهد
 
 گردآوری: گروه فرهنگ وهنر سیمرغ
www.seenorgh.com/culture
منبع: isna.ir