با سپری شدن 25 درصد از مراحل فنی سریال «قلب یخی» به كارگردانی «محمد حسین لطیفی» توزیع این سریال به زودی در شبكه نمایش خانگی آغاز خواهد شد...

به گزارش خبرگزاری فارس،  «سید كمال طباطبایی» تهیه كننده این سریال در گفت وگو با خبرنگار رادیو و تلویزیون فارس گفت: در حال حاضر 25 درصد از مراحل فنی و تصویربرداری «قلب یخی» به پایان رسیده است و گروه در لوكیشن‌های مختلف شهر تهران مشغول كار هستند.
وی افزود: این سریال ویژه شبكه نمایش خانگی است و تاكنون چهار قسمت از این سریال نیز از وزرات ارشاد پروانه نمایش دریافت كرده است.
طباطبایی تصریح كرد: قرار است كار توزیع این سریال توسط تصویر دنیای هنر آغاز شود و اطلاع‌رسانی درباره پخش آن توسط روابط عمومی این مؤسسه انجام خواهد شد.
براساس این گزارش، جمعی از بازیگران سینما و تلویزیون ایران نظیر: حمید فرخ‌نژاد، حمید گودرزی، الناز شاكردوست، مهراوه شریفی‌نیا، نسرین مقانلو، آشا محرابی، سیدمهرداد ضیایی، لیدا عباسی، شیوا خسرومهر، علیرضا كمالی، محمدرضا داوودنژاد، آنیتا قالیچی و با همراهی امین حیایی و حسین یاری در بخش های نخست این سریال به ایفای نقش پرداخته‌اند و به زودی در بخش‌های بعدی، محمدرضا فروتن نیز جلوی دوربین محمد حسین لطیفی (كارگردان این مجموعه) قرار خواهد گرفت و سایر چهره‌های سرشناس سینما و تلویزیون كشورمان نیز در قسمت‌های آتی «قلب یخی» حضور خواهند یافت.
عوامل سازنده «قلب یخی» عبارتند از: كارگردان:
محمد حسین لطیفی، تهیه كننده: سید كمال طباطبایی، طراح و نویسنده: حامد عنقاء، مدیر تصویربرداری: سیروس عبدلی، مدیر تولید: افشین قلی پور، تدوین سیامك مهماندوست، موسیقی متن: كارن همایونفر، صداگذاری و تركیب صدا: سید علیرضا علویان، صدابرداران: سیامك نیازی و بابك نیازی، طراح صحنه و لباس: آیدین ظریف، طراح چهره پردازی، ایمان امیدواری، طراحی و ساخت تیتراژ: امیر شیبان خاقانی، مدیر برنامه ریزی: امیر عباس لطیفی، دستیار اول كارگردان: حسن لبافی، مدیر ارتباطات رسانه‌ای و روابط عمومی: مصطفی محمـــودی (تصویر دنیای هنر) سرمایه گذاران: سید كمال طباطبایی و شركت تصویر دنیای هنر.
 
 گردآوری:گروه فرهنگ وهنر سیمرغ
www.seemorgh.com/culture
منبع: farsnews.com