این خانه در قرن هفدهم ساخته شده است و در سال های 1950 محل سکونت "لوسین فروید" نقاش 87 ساله انگلیسی بوده است. در آن زمان این نقاش از شهرت زیادی برخوردار نبود و بعد...

به گزارش ایلنا، یک اثر نقاشی از گران ترین نقاش زنده بریتانیا را می توانید رایگان از آن خود کنید به شرط آنکه خانه ای را که اثر برروی دیوار اتاق غذاخوری آن نقاشی شده است خریداری کنید.  
ایرنا دوشنبه به نقل از خبرگزاری یونایتدپرس از لندن گزارش داد که این خانه در قرن هفدهم ساخته شده است و در سال های 1950 محل سکونت "لوسین فروید" نقاش 87 ساله انگلیسی بوده است. در آن زمان این نقاش از شهرت زیادی برخوردار نبود و بعده آثارش با رقم میلیونها دلار به فروش رفت.
در زمان اقامت دراین خانه که در "دورست" قرار دارد دیوار اتاق غذاخوری را نقاشی کرد اما صاحبان بعدی خانه با کاغذ دیواری اثر را پوشاندند.
این اثر هنگامی کشف شد که یکی از همسایگان مالکان کنونی خانه را از وجود این نقاشی با خبر کرد و آنها کاغذ دیواری را کنده و با شگفتی به تماشای اثر نشستند.
مالکان این خانه که از کشف این اثر سرازپا نمی شناشند آن را یک "اتفاق شیرین که تنها یک بار در زندگی‌" روی می دهد می دانند و به گفته آنان کشف اثر "فروید" مثل پیدا کردن یک کار متعلق به "ون گوگ" در انباری خانه است.
صاحبان خانه که قصد سفر به خارج از کشور را دارند خانه را به قیمت پنج میلیون و 600 هزار پوند به فروش گذاشته اند.
 
نقاشی
 
 گردآوری:گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
www.seemorgh.com/culture
منبع: ilna.ir