این مجموعه دربردارنده 13 عنوان فیلم بلند از آثار سینمایی این فیلمساز (شامل «هویت»، «دیده‌بان»، «مهاجر»، «وصل نیكان»، «از كرخه تا راین»، «خاكستر سبز»...
 
به گزارش فارس، مجموعه آثار «ابراهیم حاتمی‌كیا» به مناسبت گرامیداشت سی‌امین سالگرد دوران دفاع مقدس در قالب دی وی دی توسط مؤسسه رسانه‌های تصویری و به 4 زبان انگلیسی، فرانسه، عربی و فارسی آماده عرضه در شبكه نمایش خانگی كشور شد. 
این مجموعه دربردارنده 13 عنوان فیلم بلند از آثار سینمایی این فیلمساز (شامل «هویت»، «دیده‌بان»، «مهاجر»، «وصل نیكان»، «از كرخه تا راین»، «خاكستر سبز»، «برج مینو»، «بوی پیراهن یوسف»، «آژانس شیشه‌ای»، «روبان قرمز»، «موج مرده»، «ارتفاع پست» و «به نام پدر») به همراه 3 عنوان فیلم كوتاه است.
همچنین این مجموعه به چهار زبان ترجمه و زیرنویس شده و شامل پشت صحنه و گفت‌وگو با كارگردان در خصوص هر یك از فیلم‌های سینمایی ذكر شده عكس، موسیقی، پوستر، آنونس و... است.
شایان ذكر است مجموعه فیلم‌های عزت الله انتظامی، بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون و مسعود كیمیایی نویسنده و كارگردان سینما كه هر كدام شامل ده عنوان فیلم در قالب دی وی دی است به زودی توسط مؤسسه رسانه‌های تصویری در شبكه ویدئویی كشور عرضه خواهد شد.
مؤسسه رسانه‌های تصویری پیش از این به مناسبت‌های گوناگون اقدام به عرضه مجموعه آثاری چون خسرو شیرین سخن ، شهر خورشید و... كرده است
 
 گردآوری:گروه فرهنگ وهنر سیمرغ
www.seemorgh.com/culture
منبع: farsnews.com