در حالی كه از ظهر شنبه امكان دسترسی به خرید بلیط عموما غیرممكن بوده است، پس از حدود چهار ساعت عنوان شد كه رزرو بلیط‌ها تمام شده است. ..

به گزارش خبرنگار بخش موسیقی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، در حالی كه از صبح شنبه  مخاطبان سایت متصدی فروش بلیط‌های كنسرت هفت روزه‌ی استاد آواز ایران عموما با صفحه‌ای مواجه بودند كه از ممكن نبودن برقراری ارتباط خبر می‌داد و در مواقعی هم همان پیام شرایط خرید بر صفحه می‌آمد، دقایقی پیش در پیامی اعلام شد كه فروش بلیط کنسرت یادشده در ساعت 16:45 دقیقه 11 خرداد به اتمام رسیده و آخرین بلیط سیستم رزرو شده است!
در این اطلاعیه از كاربران خواسته شده است كه در زمان تعین‌شده جهت پرداخت بهای بلیط به سایت مراجعه كنند.
قرار بود فروش بلیط از ظهر روز دوشنبه ششم خرداد 1387، بدون رزرو آغاز و اقدام‌های لازم برای آن در دو بخش مقدمات خرید و خرید بلیط انجام شود. اما این تاریخ به دهم و پس از آن به یازدهم خرداد موكول شد و بدون اعلام رسمی مبنی بر تغییر روش تهیه بلیط، در حالی كه از ظهر شنبه  امكان دسترسی به خرید بلیط عموما غیرممكن بوده است، پس از حدود چهار ساعت عنوان شد كه رزرو بلیط‌ها تمام شده است.
كنسرت شجریان با گروه جوان شهناز - رودكی - روزهای 29 و 30 خرداد، 1، 2، 6، 8 و 9 تیرماه 1387 در تالار بزرگ كشور - تهران - برگزار خواهد شد و بلیط كنسرت یادشده با قیمت‌های 10 تا 35 هزار تومانی عرضه شده‌اند.
شجریان در حال حاضر در ادامه‌ی تور کنسرت‌های کانادا و آمریکا، خارج از كشور به‌سر می‌برد و قرار است روز چهاردهم خردادماه جاری در هوستون کنسرت دیگری برگزار كند.
 
 
گردآوری : گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
www.seemorgh.com/culture
منبع :ایسنا