نمایش آثار كاریكاتورهای چهره از نادر ابراهیمی و پرتره‌های نقاشی‌ او و تایپوگرافی‌هایی كه با نام نادر ابراهیمی به تصویر درآمده است، بخش دیگری از این نمایشگاه را تشكیل می‌دهد كه این آثار را...
    نمایشگاهی از آثار نقاشی،كاریكاتور،تایپوگرافی و عكس‌های پشت صحنه فیلم‌های نادر ابراهیمی به مناسبت چهلمین روز درگذشت این هنرمند در خانه هنرمندان ایران برپا می‌شود.  
 در این نمایشگاه عكس‌های پشت صحنه فیلم «آتش بدون دود» ساخته نادرابراهیمی درسال‌های 54-53 به همراه دستخط ‌های ایشان از كتاب «چهل نامه كوتاه به همسرم» به نمایش گذاشته می‌شود.
بنا بر این گزارش،‌در بخش دیگری از این نمایشگاه آثار نقاشی كودكان كه بر اساس آثار كودك نادر ابراهیمی به تصویر كشیده شده است به نمایش درمی‌آید.
نمایش آثار كاریكاتورهای چهره از نادر ابراهیمی و پرتره‌های نقاشی‌ او و تایپوگرافی‌هایی كه با نام نادر ابراهیمی به تصویر درآمده است، بخش دیگری از این نمایشگاه را تشكیل می‌دهد كه این آثار را دانشجویان دانشكده هنر دانشگاه فردوسی مشهد خلق كرده‌اند.
این نمایشگاه كه به مناسبت چهلمین روز درگذشت این هنرمند تدارك دیده شده است به صورت یك روزه خواهد بود و از ساعت 15 تا 20 دایر است.
در مراسم چهلمین روز درگذشت نادر ابراهیمی با عنوان «به یاد نادر» امروز از ساعت 17 تا 20 در تالار بتهوون خانه هنرمندان ایران برگزار می‌شود.
 

 

 
 گردآوری: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
www.seemorgh.com/culture
منبع: خبرگزاری فارس