در مسابقه نقاشی تورن لهستان 2007 كه نتایج آن اكنون اعلام شده است، آثار 34 هزار و 88 كودك و نوجوان از 56 كشور جهان شركت داده شده بود كه در نهایت...
یك پسر خردسال تهرانی با دریافت جایزه، در میان برگزیدگان اصلی چهاردهمین مسابقه بین‌المللی نقاشی تورن در كشور لهستان قرار گرفت و 10‌كودك و نوجوان دیگر نیز دیپلم افتخار این مسابقه را به خود اختصاص دادند. 
 به گزارش روابط عمومی كانون، در این رقابت هنری 11 كودك عضو مركز آفرینش‌های فرهنگی، هنری كانون تهران كه در میان آنها حامد توسلی 5/5 ساله است، مهمترین جایزه را با موضوع «همیشه سبز، همیشه آبی» و با هدف حفظ محیط زیست كسب كرده است.
در مسابقه نقاشی تورن لهستان 2007 كه نتایج آن اكنون اعلام شده است، آثار 34 هزار و 88 كودك و نوجوان از 56 كشور جهان شركت داده شده بود كه در نهایت یك جایزه و دیپلم افتخار به حامد توسلی رسید؛ جایزه‌ای كه تنها به 22 نفر اهدا شد.
همچنین سیامك اتفاق، اشا آتشبند، محمدرضا بهارلویی و عطیه موسویان 7 ساله، طوبی خارستانی، مهدی اقبالی، عرفان حاجی‌زاده و عطا نیك‌نظر 8 ساله، فاطمه ملاغیوری 9 ساله و كیمیا بهاری 10 ساله موفق شدند دیپلم افتخاری را از آن خود كنند كه تنها 1019 نفر آن را دریافت كردند.
 
 
 
 
 
 
گردآوری: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
www.seemorgh.com/culture
منبع: www.jamejamonline.ir