بازیگر نقش بتمن دوشنبه پس از حدود چهار ساعت بازجویی آزاد شد. او متهم است روز یکشنبه در سوئیت خود در هتل دورچستر مادر و خواهرش را...
کریستین بیل که در فیلم پرفروش "شوالیه تاریکی" نقش بتمن را بازی می‌کند، روز سه‌شنبه به اتهام ضرب و شتم مادر و خواهر خود در لندن بازداشت شد.
 هالیوود ریپورتر اعلام کرد مسئولان استودیو برادران وارنر، توزیع‌کننده فیلم جدید مجموعه بتمن نگران هستند این اتفاق بر فروش فیلم تازه اکران‌شده "شوالیه تاریکی" در اروپا تاثیر بگذارد.
 بازیگر 34 ساله روز دوشنبه در نشست خبری دست‌اندرکاران این فیلم در لندن حضور داشت، اما روز دوم سازندگان "شوالیه تاریکی" را همراهی نکرد. بازیگر نقش بتمن دوشنبه پس از حدود چهار ساعت بازجویی آزاد شد. او متهم است روز یکشنبه در سوئیت خود در هتل دورچستر مادر و خواهرش را مورد ضرب و شتم قرار داده است.
به نوشته روزنامه سان، پلیس بازجویی از بیل را به روز سه شنبه موکول کرد، چرا که نمی‌خواست در مراسم نخستین نمایش فیلم "شوالیه تاریکی" در اروپا که روز دوشنبه با حضور او برگزار شد، خلل وارد شود. به نوشته این روزنامه، بازیگر بریتانیایی پس از بازجویی طولانی به قید وثیقه آزاد شد و دادگاه رسیدگی به پرونده او ماه سپتامبر برگزار می‌شود.
مدیر برنامه‌‌ بیل در بیانیه‌ای با تایید بخشی از ماجرا، گفت: کریستین بیل روز سه‌شنبه به طور داوطلبانه برای همکاری با پلیس در مورد اتهامات مطرح شده علیه او از سوی مادر و خواهرش، به یک اداره پلیس در لندن مراجعه کرد.
"شوالیه تاریکی" به کارگردانی کریستوفر نولان از جمعه پیش در بازار آمریکای شمالی اکران شد و در سه روز اول اکران 4/158 میلیون دلار فروخت. فروش این فیلم در 20 کشور دیگر نیز 3/41 میلیون دلار بود. فیلم جدید مجموعه بتمن روز دوشنبه نیز در آمریکا 5/24 میلیون دلار فروش داشت که این نیز یک رکورد بود.
بیل پارسال فیلم "قطار سه و 10 دقیقه به یوما" و "من اینجا نیستم" را روی پرده داشت. او در 1987 با بازی در "امپراتوری خورشید" استیون اسپیلبرگ به شهرت رسید.
 
 
 
 
 
 
 
 
گردآوری: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
www.seemorgh.com/culture
منبع خبرگزاری مهر