امین تارخ با اعلام این خبر گفت: دوازدهمین جشن خانه سینما از امروز چهارشنبه کار خود را به طور رسمی با شروع فعالیت‌ها برای برگزاری جشن بخش فیلم...
دبیر دوازدهمین جشن خانه سینما از آغاز رسمی فعالیت‌های برگزاری این مراسم از امروز چهارشنبه خبر داد.
امین تارخ با اعلام این خبر گفت: دوازدهمین جشن خانه سینما از امروز چهارشنبه کار خود را به طور رسمی با شروع فعالیت‌ها برای برگزاری جشن بخش فیلم کوتاه آغاز می‌کند. اعضاء هیات انتخاب این بخش عبارتند از رضا سبحانی، سامان سالور، مهرداد زاهدیان، ابوذر صفاریان، بهرام توکلی، پریوش نظریه و هادی آفریده و این هیئت از امروز ظهر کار خود را آغاز می‌کند.
وی افزود: هیات داوران بخش فیلم کوتاه نیز انتخاب شد‌ه‌ که کار خود را از ششم مرداد آغاز می‌کنند. اسامی این افراد و زمان برگزاری جشن متعاقبا اعلام خواهد شد. دومین جشن مستقل خانه سینما، بخش انیمیشن است که چگونگی برپایی آن به زودی مشخص می‌شود.
سخنگوی هیات مدیره خانه سینما درباره جلسه روز گذشته گفت: بر اساس مصوبه جلسه روز سه‌شنبه هیات مدیره خانه سینما، قرار شد کمیته‌ای با عنوان نظارت بر امور صنفی برای رسیدگی به مسائل صنوف، اختلافات حقوقی و صنفی میان شوراهای مرکزی اصناف، بازرسان و اعضاء صنوف تشکیل شود.
وی ادامه داد: ترکیب این کمیته پنج نفره را هیات مدیره مشخص کرده که به زودی اعلام خواهد شد. یک نفر نیز به عنوان کارشناس در ارتباط با موضوع خاص توسط رئیس کمیته انتخاب می‌شود. ضمنا مشاور حقوقی خانه سینما بدون حق رای در این کمیته حضور دارد.
 
 
 گردآوری: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
www.seemorgh.com/culture
منبع: www.alef.ir