دانه های ریز طلایی با عطر سرمست کننده قهوه
شاید این روزها قهوه گلد مولتی‌کافه را بتوان یکی از محصولاتی دانست که بخوبی توانسته تجربه لذت بردن از طعم و سرمست شدن از بوی قهوه را به بخشی از زندگی روزمره افراد تبدیل کند.

ارمغان تازه مولتی‌کافه


بسیاری از افراد قبل از طعم قهوه شیفته بوی آن می‌شوند. رایحه‌ای که اگر دانه قهوه مرغوب باشد می‌تواند جایی در ناخودآگاه ذهن آدمی ثبت کند. این عطر و طعم در همه قهوه‌ها یکسان نیست بلکه نوع دانه قهوه و مرغوبیت آن، نحوه تهیه و تولید و همچنین روش دم‌آوری آن می‌تواند در کیفیت این تجربه اثرگذار باشد. شاید این روزها قهوه گلد مولتی‌کافه را بتوان یکی از محصولاتی دانست که بخوبی توانسته تجربه لذت بردن از طعم و سرمست شدن از بوی قهوه را به بخشی از زندگی روزمره افراد تبدیل کند.

مولتی‌کافه با بهره‌گیری از فناوری جدید و به روز دنیا محصولی را روانه بازار کرده است که به دلیل استفاده از دانه‌های مرغوب قهوه و همچنین تکنیک خاص خود در اضافه کردن پودر دانه‌های تازه آسیاب شده عربیکا به محصول،‌ در کنار طعمی دلنشین، عطر و رایحه‌ای قوی‌تر به همراه داشته باشد.


قهوه گلد مولتی‌کافه مدتی‌است در بسته‌بندی جدید روانه بازار شده است. اما این تغییر تنها به ظاهر این محصول محدود نمی‌شود، بلکه این محصول ترکیبی خاص (Blend) از دانه‌های قهوه را دارد. این ترکیب جادویی از گرانول‌های گلد و اضافه کردن پودر قهوه تازه آسیاب شده عربیکا در کنار تکنولوژی پیشرفته‌ای که برای تولید این محصول استفاده می‌شود، باعث به وجود آمدن طعم و عطر قوی‌تر و اصیل‌تر آن شده است.
 

11.jpg


سفر در دنیای قهوه‌ها


به طور معمول روند قهوه‌خور شدن افراد در بسیاری از کشورهای مختلف به‌ویژه ایران به این صورت است که افراد در ابتدا قهوه‌های فوری ساشه ای به همراه شکر و پودر شیر (کریمر) را می‌نوشند. پس از مدتی با علاقه‌مند شدن به قهوه و به منظور درک ذائقه ی یک قهوه‌خور واقعی، به دنبال تجربه‌ی نوشیدن یک قهوه قوی‌تر، پودر و یا گرانول قهوه فوری خالص را امتحان می کنند. قهوه‌هایی که نیاز به دم‌آوری ندارند و می‌توان تنها با افزودن اندکی آب‌جوش طعم قهوه‌ای ناب را در محصولی مانند قهوه کلاسیک و یا قهوه گلد تجربه کرد. در نهایت شاید افراد با توجه به شناختی که از ذائقه و سلیقه خود به دست آورده‌اند با کمک دستگاه‌های دم‌آوری قهوه‌‌ ی خانگی، دانه‌های قهوه را تهیه و با شیوه مورد علاقه خود آن را دم‌ و بنا به سلیقه ی خود مصرف کنند.

می‌توان حدس زد که به علت سبک زندگی امروزی و گران بودن دستگاه‌های قهوه ساز، مهم‌ترین مصرف‌کنندگان قهوه، آن گروهی هستند که پودر قهوه فوری خالص را استفاده می‌کنند. چرا که هم به دنبال طعم و کیفیت قهوه هستند و هم فرصت و یا تجهیزات لازم را برای دم‌آوری قهوه ندارند.


قهوه گلد با عطر و طعم غنی


مهم‌ترین تفاوت قهوه گلد و کلاسیک نحوه فراوری آن‌ها است. به طور کل برای تولید قهوه‌های فوری از دو روش SD و FD استفاده می‌شود. در روش SD (Spray Dried) یا همان روش پاششی، عصاره دم‌آوری شده از برج خشک‌کننده عبور می‌کند و تبدیل به پودر فوری قهوه می‌شود. با توجه به ترکیب گونه قهوه در این روش تولید، طعم قهوه نهایی قوی تر و تلخ‌تر می باشد. اما در روش FD (Freeze Dried) یا خشک‌کن انجمادی که برای قهوه گلد استفاده می شود، فرایند تبدیل عصاره به پودر یا گرانول قهوه بدین صورت است که عصاره دم آوری شده با عبور از یک تونل انجمادی به شکل تصعید رطوبت را از دست داده و تبدیل به گرانول گلد می شود. از مزیت های این روش حفظ بهتر عطر و طعم در قهوه گلد می باشد.
 

22.jpg

راز دانه‌های طلایی مولتی کافه گلد


مولتی‌کافه سعی کرده است تا تجربه جدیدی را با عرضه پودر قهوه فوری گلد برای دوستداران قهوه به‌وجود آورد. این مجموعه به دلیل شناختی که طی تحقیقات متعدد در خصوص ذائقه ایرانیان به دست آورده، توانسته محصولی با کیفیت و همراه با طعم و رایحه‌ای که باب سلیقه مصرف‌کنندگان آن است را روانه بازار کند.

حال شاید جالب باشد بدانید که راز این رایحه و بوی سرمست‌کننده و طعم لذت‌بخش پودر قهوه‌ی گلد مولتی‌کافه در چیست؟

آنچه که به‌عنوان راز قهوه گلد مولتی‌کافه نسبت به سایر محصولات مشابه می‌توان اشاره کرد اضافه شدن پودر دانه تازه آسیاب شده قهوه عربیکا به شکل ریز دانه است. این ریزدانه ها باعث می‌شوند تا قهوه مولتی‌کافه گلد عطر و طعم غنی‌تری داشته باشد. نمود وجود این ریز دانه ها (میکروگرانول‌ها) را شما می‌توانید در فنجان قهوه خود پس از نوشیدن قهوه مولتی کافه گلد ببینید؛ چرا که این ریز‌دانه‌ها در ته فنجان باقی‌ می‌مانند.

مولتی‌کافه گلد به دوستداران واقعی طعم قهوه این امکان را داده است که بتوانند با کمترین امکانات در خانه و یا محل کار خود یک فنجان قهوه با سبک و سیاق یک باریستای حرفه‌ای را آماده کنند.
 

33.jpg


مولتی‌کافه اولین و تنها تولید‌کننده قهوه فوری در ایران است. این مجموعه در کنار کارخانه مجهز، تکنولوژی به روز دنیا و استفاده از محصولات مرغوب و با کیفیت، در تمام طول مدت فعالیت خود سعی کرده تا با انجام تحقیقات مختلف همواره به سلیقه و ذائقه مصرف‌کننده ایرانی نزدیک شود و تلاش کند تا محصولی را روانه بازار سازد که علاوه بر داشتن استانداردهای جهانی و کیفیتی بالا، با سلیقه مصرف‌کننده نیز سازگار باشد. محصولات مولتی‌کافه از مرغوب‌ترین دانه‌های سبز قهوه با بهره‌گیری از تکنولوژی روز دنیا تولید می‌شود. همچنین این محصولات به دلیل آنکه تولید ایران هستند، خیلی سریع پس از تولید در دسترس مصرف‌کنندگان قرار می‌گیرند. از این رو مصرف‌کننده می‌تواند در مدت زمان بیشتری و با کیفتی بالاتر و مرغوبتر از این محصولات استفاده کند.




گردآوری : گروه سبک زندگی سیمرغ
seemorgh.com/lifestyle
منبع: مولتی کافه