چطور کاشی آشپزخانه را با کابینت ست کنیم؟
از این ایده ها برای ست کردن کابینت و کاشی آشپزخانه تان استفاده کنید تا سبک و رنگ آشپزخانه خود را بر اساس کاشی های مختلف تعیین کرده و استفاده نمایید

ست کردن کابینت و کاشی آشپزخانه

بیشتر بدانید : مدل کابینت سفید 2018، جدیدترین مدل های کابینت آشپزخانه

درام خنثی
درام خنثی

با کابینت هایی بدون چارچوب و ساده، این زمینه شیشه ای بسیار مدرن و پیچیده به نظر می آید. کاشی های شیشه ای خوش رنگ، کابینت های توسکایی خاکستری رنگ و سنگ های مرمری خامه ای رنگ، پالت رنگی خنثی را حفظ می کنند. امّا این سایه های رنگارنگ سبب شده تا آشپزخانه هر جوری باشد به غیر از خسته کننده. این طرح براق سبب می شود تا وسایل فلزی بدرخشند و نور را انعکاس دهند.

رنگ یکنواخت
رنگ یکنواخت

اگر می خواهید از چندین رنگ در آشپزخانه خود استفاده کنید کاشی هایی با زمینه چند رنگ روش بسیار مناسبی است تا طرح خود را در آشپزخانه اجرا نمایید. این موزاییک ها با چند تنالیته رنگی حس جزیزه ای رویایی را القا می کنند؛ مخصوصا همراه با کابینت های چوبی رنگ پریده و دیوارهایی به رنگ قهوه اسپرسو.

بیشتر بدانید : بهترین رنگ برای کابینت آشپزخانه های اوپن چیست؟

پس زمینه بافتی
پس زمینه بافتی

موزاییک های رنگ آمیزی شده، سبک معاصر و براقی را برای آشپزخانه شما به ارمغان می آورند. این کاشی های باریک و نازک برای ست کردن با کابینت های افقی بسیار مناسب هستند. صاحب خانه می تواند با استفاده از چنین کاشی هایی و بودجه ای مناسب، چهره زیبایی به آشپزخانه بدهد.

نقطه مرکزی درخشان
نقطه مرکزی درخشان

این کاشی متمایز است که درخشندگی خاصی را به آشپزخانه شما آورده و طرح خاصی را به ناحیه پخت و پز شما می دهد. این موزاییک های رنگارنگ حس تجملاتی را به فضای موجود می دهند و فضا را مزین و زیبا می سازد. این کاشی های سنگی نوری طبیعی به فضای آشپزخانه تان می دهند.

طرح هنری
طرح هنری

با استفاده از این طرح، می توانید فضای جالبی را به آشپزخانه خود دهید. چون انواع متفاوتی از کاشی وجود دارد، می توانید طرح دلخواه خود را بیابید. مانند طرحی که در این آشپزخانه دیده می شود. در این طرح ویژگی های هنر و صنایع دستی را با طرحی خاص و تهییج برانگیز نشان می دهد. این کاشی های تزئینی تیره، فضای جداگانه جالبی را ایجاد کرده اند.

سبک سه بُعدی
سبک سه بُعدی

هنگامی که می خواهید درباره چنین ایده های خاصی فکر کنید، حتما رنگ آن را نیز مدّ نظر قرار دهید. بافت سه بعدی بسیار متفاوت بوده و طرحی خاص را به آشپزخانه می دهد. کاشی های فلزی، الگوی خاصی را ایجاد می کنند که نگاه ها را به سوی خود جلب خواهد کرد.


کاشی های کلاسیک خطی
کاشی های کلاسیک خطی

کاشی های مستطیل کلاسیک خطی، الگو و طرحی سنتی است که هر آشپزخانه ای را زیبا و خواستنی می کند. برای کابینت های سنتی و مرمری رنگ، انتخاب این نوع کاشی بسیار مناسب می باشد. این کاشی با رنگ های مختلف و جنس های گوناگون (شیشه ای، فلزی، موزاییک) در بازار موجود است.

الگوی کوچک مقیاس
الگوی کوچک مقیاس

هنگامی که آشپزخانه شما ساده و بدون تزئینات خاص باشد، این الگو بسیار مناسب است. این کاشی ها برای کابینت های سفید رنگ و بدون طرح، بسیار فوق العاده می باشد. این رنگهای خنثی، همراه با وسایل فلزی اشپزخانه شما را جذب خود خواهد کرد.

افسون جهان قدیمی
افسون جهان قدیمی

در این مدل چندین مرمر و سنگ آهک برای دیوار مورد استفاده قرار می گیرد تا چنین طرحی را ایجاد نماید. می توانید با استفاده از مدلهای مختلف چنین طرحی را ایجاد نمایید. می توانید با استفاده از طرح های قدیمی، چنین فضایی را ایجاد کرده و تقویت نمایید.

نقطه مرکزی پیچیده
نقطه مرکزی پیچیده

اگر بودجه زیادی دارید، می توانید از چنین طرح های دستی زیبایی برای آشپزخانه خود استفاده کنید. می توانید از کارهای دست برای تزئین آشپزخانه استفاده نمایید. با استفاده از این الگو زیبایی را به ارمغان آورید.


بیشتر بدانید : دیوار آشپزخانه تان را با سی دی های قدیمی زیبا و لوکس کنید

بیشتر بدانید : لوازم آشپزخانه نقره ای را با چه رنگ دکوری ست کنیم؟

بیشتر بدانید : کابینت های ام دی اف را چگونه تمیز کنیم؟

بیشتر بدانید : 7 رنگ برتر کابینت جزیره ای برای آشپزخانه های سفید

بیشتر بدانید : کابینت آشپزخانه تان را با این ترفندها مرتب کنید

بیشتر بدانید : با کابینت های قهوه ای و خاکستری چگونه زیباترین و دلبازترین دکوراسیون را بچینیم؟

بیشتر بدانید : کابینت های سفید را چگونه با دکوراسیون کرم و قهوه ای ست کنیم؟

بیشتر بدانید : دکوراسیون آشپزخانه : این کابینت ها آشپزخانه های کوچک را بزرگ می کند


تهیه و ترجمه : گروه سبک زندگی سیمرغ
seemorgh.com/lifestyle
اختصاصی سیمرغ