پیروزی آلکمار در لیگ اروپا با جهانبخش
یاران علیرضا جهانبخش در دومین دیدار خود در لیگ اروپا، بیلبائو اسپانیا را شکست دادند.

در ادامه رقابت‌های لیگ اروپا چند دیدار در سراسر قاره اروپا برگزار شد که در آن آلکمار(AZ Alkmaar) موفق شد برابر بیلبائو اسپانیا(Athletic Bilbao) به بردی روحیه‌بخش دست یابد. هم‌تیمی‌های علیرضا جهانبخش دو بار توسط هنریکسن(Markus Henriksen) و بوودا(Eneko Bóveda) (گل به‌خودی)، دروازه حریف را باز کردند و حتی گلزنی آرتیز ادوریز(Aritz Aduriz) در دقیقه 75، نتوانست مانع از پیروزی آلکمار شود. جهانبخش در این دیدار از دقیقه 78 وارد زمین شد و 12 دقیقه برای تیمش بازی کرد.

در یکی از دیدارهای مهم نیز بازی موناکو(AS Monaco) و تاتنهام(Tottenham) با تساوی یک بر یک به پایان رسید. در این دیدار لاملا(Érik Lamela) برای تیم لندنی گلزنی کرد و الشعراوی(Stephan El Shaarawy) نیز که پیش از این در میلان درخشیده بود برای تیم فرانسوی گلزنی کرد تا دو تیم امتیازات را تقسیم کرده باشند.

در یکی دیگر از بازی‌ها شالکه(Schalke 04) با 4 گل استراس(Asteras Tripolis) را شکست داد. در این دیدار فرانکو دی‌سانتو(Franco Di Santo) در 16 دقیقه هت‌تریک کرد تا نشان دهد چیزی از لواندوفسکی(Robert Lewandowski) کم ندارد. همچنین لاتزیو(Lazio) با نتیجه 3 بر 2 از سد سن اتین فرانسه(Saint-Étienne) گذشت. فیورنتینا(Fiorentina) نیز با 4 گل بلننسه پرتغال(Belenenses) را از پیش رو برداشت.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir