پیروزی تاتنهام و تساوی آلکمار در لیگ اروپا
مرحله گروهی لیگ اروپا با پیروزی قاطعانه تاتنهام برابر موناکو و تساوی یاران جهانبخش در لیگ اروپا به پایان رسید.

مرحله گروهی لیگ اروپا پنجشنبه شب با برگزاری چند دیدار به پایان رسید که در یکی از دیدارهای مهم تاتنهام(Tottenham Hotspur) در خانه و در ورزشگاه وایت هارت لین با نتیجه 4 بر یک موناکو(Monaco) تیم فرانسوی که این روزها حال و روز خوبی ندارد را با شکست بدرقه کرد.

اریک لاملا(Érik Lamela) اولین هت تریک خود را برای تیم لندنی انجام داد و در ادامه تامی کارول(Tom Carroll) برای تاتنهام گلزنی کردند و استفان الشعراوی(Stephan El Shaarawy) نیز تک گل موناکو مهمان را به ثمر رساند. فیورنتینا(Fiorentina) تیم آماده این روزهای ایتالیایی نیز با گلزنی باباکار(Khouma Babacar) موفق شد بلننسه(Belenenses) پرتغال را از پیش روی بردارد.

آلکمار(AZ Alkmaar) در حالی که علیرضا جهانبخش را 90 دقیقه روی نیمکت ذخیره ها داشت در باسک به دیدار بیلبائو(Athletic Bilbao) رفت که این دیدار برای آنها جنبه تشریفاتی داشت و در نهایت با تساوی 2 بر 2 به پایان رسید. یاران جهانبخش پیش از این از لیگ اروپا حذف شده بودند. همچنین در دیگر دیدارهای مهم بازی سنت اتین(Saint-Étienne) و لاتزیو(Lazio) با تساوی یک بر یک به پایان رسید و شالکه(Schalke 04) با 4 گل آستراس(Asteras Tripolis) را درهم کوبید.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir