ساره جوانمردی در بین 7 ستاره پارالمپیک 2016
کارشناسان سایت جهانی پارالمپیک عنوان کردند ساره جوانمردی که در 2 رشته مختلف تیراندازی رقابت های پارالمپیک 2016 ریو مدال آور بود در بین 7 ستاره برتر این رقابت ها قرار گرفته است.

ساره جوانمردی که در پارالمپیک ریو موفق به کسب دو مدال طلا شد. او در بخش تفنگ بادی 10 متر پارالمپیک ریو 2016 به مدال طلا دست یافت. او به امتیاز 193.4 رسید و رکورد جهانی را جابه‌جا کرد.

 مدال طلای ساره جوانمردی، نخستین طلای کاروان ایران در پارالمپیک 2016 بود. ساره جوانمردی همچنین در ماده تپانچه خفیف 50 متر میکس موفق شد به مدال طلای پانزدهمین بازی‌های پارالمپیک دست پیدا کند و سبب شد تا وی در بین 7 ستاره مدال آور در چند رشته مختلف از سوی سایت جهانی پارالمپیک انتخاب شود.

براساس این گزارش: 'ونپنانگ هونگ' چینی در رشته شنا در ماده های مختلف موفق به مدال آوری شد و نفر بعدی این فهرست است. 'تاتینا مک فادن' در 4 رشته مختلف پارالمپیک ریو موفق به مدال آوری شد و این فرد آمریکایی نیز در این فهرست قرار گرفت.

'ناتاشا باکر' انگلیسی با 3 طلا نیز جایی در این فهرست به خود اختصاص داد و 'الکس زاناردی' ایتالیایی با 2 طلا و یک نقره به این فهرست اضافه شد. 'دیلان الکات' در بخش تنیس با ویلچر از استرالیا نیز 2 طلا به دست آورد. همچنین اعضای تیم پارالمپیک برزیل نیز در این رقابت ها به عنوان برترین ها شناخته شدند.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:yjc.ir