گواردیولا استفاده از اینترنت را ممنوع کرد!
مدافع آرژانتینی تیم فوتبال منچسترسیتی ادعا کرد گواردیولا استفاده از اینترنت و گشت و گذار در شبکه‌های اجتماعی را برای شاگردانش ممنوع کرده است.

پابلو زابالتا(Pablo Zabaleta) می‌گوید که پپ گواردیولا(Pep Guardiola) در مدتی که بازیکنان منچسترسیتی(Manchester City) در محل تمرینات هستند، استفاده از اینترنت و ورود به شبکه‌های اجتماعی را برای آنها ممنوع کرده است. به گفته زابالتا سرمربی پیشین بایرن‌مونیخ(Bayern Munich) برای تمرینات تیمش یکسری قواعد و مقررات وضع و بازیکنانش را ملزم به رعایت آنها کرده است، از جمله اینکه تمام اعضای تیم باید در کنار هم صبحانه و ناهار را صرف کنند و اجازه گشت و گذار در اینترنت را هم ندارند.

تلاش‌های گواردیولا برای بهبود بخشیدن به روحیه تیم و همدلی بازیکنانش به جایی رسیده است که به مسئولان باشگاه دستور داده است دسترسی بازیکنان به اینترنت وایرلس را محدود کنند.

زابالتا در این خصوص به شبکه Tyc Sports گفت: گواردیولا ما را مجبور می‌کند که در کنار هم صبحانه و ناهار بخوریم. دسترسی ما به اینترنت و ارتباط‌ مان با بیرون قطع شده است. ما حتی اجازه نداریم از اینترنت 3G گوشی‌مان استفاده کنیم.

مدافع منچسترسیتی در ادامه تأکید کرد که با قوانین وضع شده توسط گواردیولا مشکلی ندارد. وی عنوان کرد: شما همیشه رؤیای کار با بهترین سرمربیان دنیا را دارید و امروز من این فرصت را برای کار کردن با یکی از بهترین آنها پیدا کرده‌ام. در واقع شما از این مربیان چیزهای زیادی می‌آموزید به خصوص شیوه زندگی کردن را. ورای دانش فوتبالی گواردیولا، شما اشتیاقی را در وجود او می‌بینید که با آن برای فوتبال زندگی می‌کند.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:jamnews.ir