ماجرای انتقاد همسر جذاب بازیکن منچسترسیتی از گواردیولا
ولادا سدان همسر اولکساندر زینچنکو ستاره اوکراینی منچسترسیتی گزارشگر و خبرنگاری است که با انتقاد از پپ گواردیولا مربی همسرش خبرساز شده

آشنایی با ولادا سدان همسر اولکساندر زینچنکو

یک سال پس از اینکه اولکساندر زینچنکو در ورزشگاه المپیک ۷۰۰۰۰ نفری کیِف از «ولادا سدان» خواستگاری کرد، در سال ۲۰۲۰ با هم ازدواج کردند. زینچکو و سدان سال گذشته تولد اولین فرزندشان را هم جشن گرفتند.

هم‌تیمی‌ها راز عاشقانه او را حفظ کردند

با وجود اینکه صفحه اینستاگرام سدان به وضوح رابطه میان او و زینچنکو را نشان می‌داد اما هیچکسی از این رابطه مطمئن نبود. هیچکسی جز هم‌تیمی‌های زینچنکو در تیم ملی اوکراین و باشگاه منچسترسیتی که از این راز باخبر بودند.

مسابقه روز را فراموش کنید

سدان برای کانال فوتبال ۱ و ۲ گزارش تهیه می‌کند و با افرادی مانند کریستیانو رونالدو و آندری شوچنکو مصاحبه کرده است. اما به نظر می‌رسد که آرزوی کار در کنار گری لینکر، ایان رایت و آلن شیرر در Match Of The Day را دارد. در بازدید از منچستر برای دیدن معشوقش، به بی‌بی‌سی رفت و با مجریان فوتبال عکس گرفت. او همچنین به تماشای بازی سیتی رفت تا همسرش را تشویق کند و از ملاقات کوتاه با مربی‌اش پپ گواردیولا لذت برد.

صحبت در مورد پپ

سدان پس از خروج سیتی از لیگ قهرمانان سال گذشته توسط لیون، از گورادیولا انتقاد کرد. او تاکتیک‌های مربی اسپانیایی را زیر سؤال برد زیرا پپ تصمیم گرفته بود که در مقابل تیم لیگ ۱ با سه مدافع میانی بازی کند. سدان در کانال یوتیوب خود گفت: «شاید من اجازه ندارم این را بگویم، شاید زینچنکو من را از این کار منع کند. اما این شکست کاملاً تقصیر گواردیولا است. در چنین لحظه حساسی امتحان چنین تاکتیک آزمایشی برای منچسترسیتی مسخره است. من حق انتقاد ندارم، اما چرا باید با سه مدافع میانی بازی کنیم؟ نگاه کنید چه بازیکنانی در من‌سیتی بازی می‌کنند، چه نیمکتی. باشگاه‌های خیلی کمی در جهان هستند که چنین نیمکت ذخیره‌هایی داشته باشند.»

عذرخواهی زینچنکو

این اتفاق باعث شد زینچنکو در روز عروسی خود بیانیه‌ای صادر کند و بگوید که همسرش در انتقاد از گواردیولا اشتباه کرده است. او در این متن نوشت: «همسرم اگرچه روزنامه‌نگار است، اما طرفدار خیلی بزرگی نیز هست. در طول فصل او برای همه بازی‌های خارج از خانه و خانه با ما سفر می‌کرد، زیرا یکی از هواداران پرشور سیتی است. در این ویدئو می‌توانید احساسات او را بلافاصله بعد از بازی ببینید که مانند همه طرفداران نظر داد چون دلش می‌خواست ما بهتر عمل کنیم. ما اکنون کاملاً درک می‌کنیم که او نباید احساساتش را در رسانه‌های اجتماعی پست کند زیرا او همسر من است. اما واقعاً به عنوان یک ژورنالیست آن حرف‌ها را نزد بلکه به عنوان هواداری دل‌شکسته چنین انتقاداتی کرد. من در روز عروسی‌ام این جملات را می‌نویسم، به جای آنکه از چنین روز باشکوهی لدت ببرم باید عذرخواهی‌ام را اعلام کنم زیرا نمی‌توانم از این موضوع بگذرم و رها شوم. امیدوارم درک کرده باشید.»


مشکل و کل‌کل


زینچنکو در ماه فوریه فاش کرد که گواردیولا هنوز سخنان سدان را فراموش نکرده است. سدان مدعی شد که مربی اسپانیایی در جواب به شوخی تبریک تولد شوهر فوتبالیست او آن قضیه را پیش کشیده و گفته «مهم‌ترین چیز این است که همسرت دوستم داشته باشد.»

سدان در کانال یوتوبش گفت: «تولد ۵۰ سالگی پپ بود. زینا (زینچنکو) به او به حالت شوخی گفت ۵۰؟ خیلی پیر شدی. پپ هم به او نگاه کرد و گفت: «الکس، مهمترین موضوع فعلاً این است که همسرت دوستم داشته باشد، بقیه چیزها مهم نیستند.»


خانواده خوشبخت


هم زینچنکو و هم همسرش در شبکه‌های اجتماعی اعلام کردند که قرار است پدر و مادر شوند. و زینچنکو گل خود مقابل قبرس را با گذاشتن توپ زیر پیراهنش به فرزند متولد نشده خود تقدیم کرد. و بعد عکس این لحظه را در اینستاگرامش پست کرد.



گردآوری: گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: khabaronline.ir