چراغ سبز همسر ایکاردی به رئال مادرید با یک جمله مهم
همسر مائورو ایکاردی اعلام کرد که حاضر به بررسی پیشنهاد رئال مادرید برای به خدمت گرفتن این بازیکن هستند

ایکاردی به پیشنهاد رئال مادرید فکر می کند

رئال مادرید باور دارد که می تواند از مشکلات به وجود آمده بین ایکاردی و اینتر استفاده کرده و این مهاجم را با مبلغی در حدود 40 میلیون یورو به خدمت بگیرد.

روزنامه اسپانیایی مارکا خبر داده که بند فسخ 110 میلیون یورویی ایکاردی که تنها در دو هفته ابتدایی جولای فعال است دیگر پایین ترین مبلغ ممکن برای خرید این بازیکن به حساب نمی آید. واندا نارا، همسر و مدیر برنامه این بازیکن، همچنین به مارکا گفته که دلیل عدم انتقال مائورو به رئال مادرید به خاطر حضور من درست نیست و ما احترام بسیار ویژه ای برای این تیم قائل هستیم و حاضر به بررسی پیشنهادات این باشگاه خواهیم بود.

تنش ها بین ایکاردی و اینتر در حال افزایش است و به گفته مارکا همین موضوع باعث شده تا این باشگاه فروش ستاره خود با مبلغ 40 - 50 میلیون یورو را بپذیرد. مدیران اینتر نیز اعلام کرده اند که پیشنهاد چشمگیری برای خرید این بازیکن به آنها نرسیده است.

ایکاردی هفته هاست که پس از گرفتن بازوبند کاپیتانی از او برای اینتر به میدان نرفته است. هرچند به صورت رسمی دلیل غیبت او مصدومیت از ناحیه زانو اعلام شده اما دلیل اصلی این غیبت مشخص نیست. او روز پنج شنبه با انتشار مطلبی در شبکه های اجتماعی به صورت ضمنی به اسپالتی و بپه ماروتا حمله کرد و مدعی شد که همیشه با عشق و احترام برای اینتر به میدان رفته و این احترام جز ارزش های اوست اما این امر دو طرفه نبوده است.

کوریره دلو اسپرت معتقد است که ایکاردی به اسپالتی و ماروتا اعتماد ندارد و در انتظار حضور استیون ژانگ، مدیر باشگاه، است تا به صورت مستقیم با او وارد مذاکره شود.



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: footballi.net