اخراج بوفون از پاری سن ژرمن در پایان فصل!
به نظر میرسد مسئولان پاری سن ژرمن دیگر تمایلی به تمدید قرارداد جانلوئیجی بوفون نداشته و این دروازه بان آخرین فصل حضور خود را در پاریس تجربه می کند

خداحافظی پاری سن ژرمن با جانلوئیجی بوفون

این احتمال وجود دارد که دوره حضور جانلوئیجی بوفون در باشگاه پاری سن ژرمن، رو به پایان باشد. طبق گزارش منتشره در روزنامه اکیپ، مدیران باشگاه پاریسی تردیدهای زیادی درمورد تمدید قرارداد این دروازه بان ایتالیایی دارند و از سوی دیگر توماس توخل سرمربی پاری سن ژرمن هم قصددارد تا به بازسازی عمیقی در رختکن تیمش بپردازد.

جانلوئیجی بوفون،دروازه بان ایتالیایی پی.اس.جی بعد از خداحافظی از یوونتوس، به پاریس منتقل شد و تیم پاری سن ژرمن را به عنوان تیم آتی اش برگزید. قراردادی که او با این تیم پاریسی به امضا رساند، خیلی واضح و روشن بود: قرارداد قطعی برای یک فصل و فصل دوم مشروط، درصورت عملکرد مثبت ورزشی او.

اما حالا و درسن 41 سالگی بوفون، تردیدهای زیادی در مورد عملکرد او و آینده اش وجود دارد. اینطور به نظر می رسد که سران باشگاه پاری سن ژرمن به دنبال آن هستند که قرارداد بازیکنان ارزشمند تیمشان را تمدید کرده و درعین حال با برخی از بازیکنان تیم خداحافظی کنند و بدین ترتیب به جوانگرایی در تیمشان بپردازند.

چند هفته ای است که شنیده می شود که دانی آلوس در پایان فصل از تیم پاریسی جدا خواهد شد. هنوز هیچ قطعیتی درمورد تمدید قرارداد دیگر سمبلهای تیم از جمله تیاگو سیلوای برزیلی وجود ندارد. نفر سومی که صحبت از جدایی اش از تیم پاریسی به گوش می رسد، خود بوفون است. عملکرد این دروازه بان ایتالیایی پرفراز ونشیب بوده و برخی اشتباهات مهم وتاثیرگذار او، باعث ناکامی و حذف تیمش از گردونه رقابتهای لیگ قهرمانان اروپا شد.



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: footballi.net