تشبیه جنجالی واندا نارا همسر ایکاردی به هیتلر!
واندا نارا همسر ایکاردی حسابی حاشیه ساز بوده و حالا یک نویسنده او را با هیتلر مقایسه کرده است

نویسنده ایتالیایی و مقایسه ای عجیب: هیتلر اگر بود از واندا می ترسید

واندا نارا همسر و مدیربرنامه های مائورو ایکاردی در هفته ها و ماه های اخیر حسابی گردوخاک به پا کرده و بی تردید یکی از جنجالی ترین و محبوب ترین چهره های ایتالیا بوده.

بحث درمورد رفتارهای پرحاشیه و جنجالی همسر ایکاردی تا حدی داغ است که کمتر محفلی را می توان یافت که در آن صحبت از آینده فوتبالی ایکاردی نباشد.

این بار یک نویسنده ایتالیایی نظرش را درمورد شخصیت واندا نارا، همسر مائورو ایکاردی ابراز کرده و البته نظر او حسابی انتقادی بوده است. او واندا نارا را با شخصیت منفوری مثل هیتلر مقایسه کرده  و گویا شباهتهایی میان این دو می بینند.

جیامپیرو موگینی، در آنالیز شرایط مائورو ایکاردی دراینتر، جمله ای جنجالی را درمورد شخصیت واندا نارا و تاثیری که دراین جنجال داشته، برزبان آورده و گفته:« در خانواده ها کار کردن سخت است. به ویژه در موردی مثل این که  مرد خانه درخششی حیرت آور دارد و طرف حساب او خانمی قاطع و مصمم است. خانمی که هیتلر اگر او را می دید، از او می ترسید.»

البته صحبتهای او به اینجا خلاصه نشده و درادامه گفته:« هیتلر از واندا ندارا می ترسد. او یک زن قاطع و مصمم است و کنار آمدن با چنین انسانی اصلا کار ساده ای نیست.»



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: footballi.net