سوژه شدن تیپ ایکر کاسیاس در دوران دانشجویی توسط همسرش! عکس
عکسی که کاسیاس از دوران جوانی خود منتشر کرده حسابی سوژه فضای مجازی و حتی همسرش شده است

عکس جوانی کاسیاس که حسابی سوژه خنده فوتبالیستها شده

ایکر کاسیاس دروازه بان اسپانیایی باشگاه پورتو، یکی از فوتبالیست هایی است که حسابی در شبکه های اجتماعی فعال است. او اخیرا عکس را در صفحه رسمی اش در اینستاگرام منتشر کرده که حسابی گردوخاک به پا کرده و وایرال شده است.

این عکس، عکسی قدیمی و مربوط به روزگار جوانی کاسیاس است و انتشار این عکس باعث شده تا او حسابی سوژه خنده فوتبالیست های دیگر شود و جالب اینجاست که حتی همسرش سارا کاربونرو هم از این عکس خوشش نیامده و آن را حسابی مسخره کرده است.


عکس منتشر شده توسط کاسیاس

عکس منتشر شده توسط کاسیاس

کاسیاس با انتشار عکسی مربوط به دوران دانشجویی اش نوشته:« عکسی از روزهایی که در ایالت باسک به دانشگاه می رفتم. تجربیات زیادی در آنجا کسب کردم و این فرصت را یافتم تا با بهترین ها دیدار کنم! پنجشنبه خوبی داشته باشید.» در این تصویر ایکر کاسیاس را با شلوار جینی گشاد و ژاکتی به رنگهای سفید ،مشکی  و قرمز و کفش کتانی قرمز و سیاه مشاهده می کنیم.

این عکس بیش از 200 هزار لایک گرفته و تعدادی از افرادی که این عکس را لایک کردند، فوتبالیست های مطرحی بودند که صفحه کاسیاس را فالو می کنند.

روبرتو سولدادو، بازیکن سابق فوتبال اسپانیا در کامنتی زیر این عکس نوشته:«فکر می کنم که تیپ و استیلت خیلی فرق نکرده.» نولیتو در واکنش به این عکس نوشته:« ای وای..چه تیپی داشتی.» سانتیاگو کاسورلا و داوید ویا تنها به انتشار چند ایموجی خنده بسنده کرده اند و بدین ترتیب نسبت به عکس جوانی کاسیاس واکنش نشان داده اند.

سوسانا گواسچ، روزنامه نگار اسپانیایی درکامنتی زیر این عکس نوشته:« اگر او را در پیاده رو می دیدم، به آن سمت خیابان می رفتم.» و جالب اینجاست که سارا کاربونرو همسر کاسیاس هم این کامنت را لایک کرده و نوشته:« من هم همینطور!»



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: varzesh11.com