جزئیات امنیتی جالب و خاص از مراسم ازدواج راموس و همسرش
مراسم ازدواج سرجیو راموس کاپیتان رئال مادرید و پیلار روبیو مجری تلویزیون اسپانیا در روز 25 خرداد برگزار خواهد شد

تمهید امنیتی جالب راموس و پیلار برای مراسم ازدواج

راموس و همسرش همه تلاش خود را انجام می دهند تا مراسم ازدواج شان با بالاترین نظم ممکن برگزار شود. هفته گذشته یک بسته برای 400 مهمان مراسم ارسال شد. در این بسته، کتابچه ای قرار داشت که دستورالعمل های لازم برای حضور در مراسم ارائه شده بود. دستورالعمل هایی مثل عدم اجازه ورود موبایل به کلیسا و در جشن بعد از آن در عمارت راموس، رنگ و طرح لباس مهمان ها و ... در این کتابچه نوشته شده بود.

حالا خبر می رسد که این بسته شامل یک برچسب ویژه بوده است. در حقیقت هر کدام از مهمان ها که قصد ورود به مراسم را داشته باشند باید این برچسب که به شکل تک شاخ است را روی مچ خود نصب کنند و فقط با ارائه آن به دستگاه در محل ورودی مراسم می توانند وارد کلیسا یا عمارت کاپیتان رئال شوند، در غیر این صورت حق ورود را نخواهند داشت.

این برچسب به صورت اختصاصی برای هر کدام از مهمان ها آماده شده و فقط در روز مراسم فعال می شود و در روزهای قبل یا بعد از آن قابل استفاده نخواهد بود. "اسب تک شاخ" موجودی خیالی است که راموس و همسرش پیلار روبیو به شدت به آن علاقه دارند و به همین خاطر از مهمان ها خواسته اند تا در اخبار مربوط به مراسم از هشتگ "اسب تک شاخ" در شبکه های اجتماعی استفاده کنند.

امنیت مراسم ازدواج راموس به نظر می رسد که در بالاترین سطح خواهد بود و به همین خاطر است که با در نظر گرفته شدن این برچسب ها، هیچ مهمان اضافه ای اجازه ورود نخواهد داشت.

از سویی دیگر راموس و پیلار روبیو شماره حسابی را در اختیار مهمان ها قرار داده اند تا اگر می خواهند هدیه ای را برای آنها بیاورند به جای این که هزینه کنند، مبلغی را به این شماره حساب واریز کنند. کل مبلغ واریزی به این شماره حساب در اختیار امور خیریه قرار خواهد گرفت. سرجیو و پیلار نام این شماره حساب را "ازدواج اسب های تک شاخ" گذاشته اند.

قرار است که مراسم ازدواج راموس در دو بخش برگزار شود. بخش اول در یک کلیسا در سویا خواهد بود و بخش دیگر در عمارت 44 هکتاری و شخصی سرجیو راموس که فقط افراد بالای 18 سال حق ورود به آن را دارند و هیچ مهمانی حق ندارد موبایل با دوربین در این دو مراسم در اختیار داشته باشد. این مراسم تا پاسی از بامداد ادامه خواهد داشت و گروه معروف AC/DC نیز در آن اجرا خواهد کرد.



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: footballi.net