آزار و اذیت های مدلی که از نیمار بخاطر تجاوز شکایت کرده است
ناجیلا ترینداده شاکی پرونده تجاوز نیمار در مصاحبه تلویزیونی جدیدی که داشته در مورد آزار و اذیت هایی که پس از شکایت از بازیکن برزیلی برایش ایجاد شده، صحبت کرد

ناجیلا: در خیابان‌ها به من توهین می‌کنند

ناجیلا ترینداده در مصاحبه با برنامه تلویزیونی "کامارا رکورد" صحبت های جدیدی را به زبان آورد. اتفاقات هفته های اخیر باعث شده تا ناجیلا از نظر روحی به شدت آسیب ببیند و به گفته خودش امید به زندگی را از دست بدهد.  این مدل روزی در مورد حال و روز خودش گفت:"دچار وحشت شده ام. مدام تصور می کنم که طوفان دارد به سمتم حرکت می کند. وقتی یاد اتفاقاتی که برایم افتاده می افتم، دچار فوبیا می شوم و احساس غم و دپرس بودن به من دست می دهد."

ناجیلا در مورد شرایط خودش و پسر هفت ساله اش بیان کرد:"هفته اول خیلی سخت بود. پسرم دچار تب شده بود. بعد از آن طوفان او را ندیده بودم و او نمی خواست به سائوپائولو بیاید. شرایط خیلی سختی بود. "

این شبکه تلویزیونی برای این که ناجیلا احساس راحتی بیشتری داشته باشد، از یک مجری زن برای مصاحبه استفاده کرد. این مدل از برخورد برخی رسانه ها با خودش دلخور است چرا که احساس می کند باید به عنوان قربانی تجاوز از او یاد شود نه شخصی که قصد اخاذی از نیمار را داشته است.

ناجیلا در ادامه بیان کرد:"برخی افراد در خیابان به من توهین می کنند و هر کدام دیدگاه خود را در مورد اتفاقات دارند. برخی طوری رفتار می کنند که انگار خودشان از نزدیک دیده اند که آن شب بین من و نیمار چه اتفاقی رخ داده است.
در حال حاضر حتی به خاطر توان شرایط مالی و بدنی ام هم مورد قضاوت قرار می گیرم. می گویند که مسئولیت پذیر نیستم چون اجاره آپارتمانم را نپرداخته ام. مضحک است. من یک مادر و یک دختر هستم و می دانم که چه مسئولیت هایی دارم. هرگز چیزی برای پسرم کم نگذاشتم و همواره حواسم به او بوده است."



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: footballi.net