گرت بیل با دستمزد نجومی در لیگ چین
مارکا ادعا کرد که گرت بیل، ستاره ولزی رئال مادرید، با قراردادی 3 ساله و دستمزد سالانه  22 میلیون یورویی، راهی باشگاه چینی جیانگسو سونینگ خواهد شد

بیل در جیانگسو سونینگ؛ 66 میلیون یورو برای سه سال

چند روز قبل بود که زین الدین زیدان، سرمربی رئال مادرید، رسما اعلام کرد که این باشگاه آماده فروش بیل است و این مسئله شایعات در مورد آینده این ستاره ولزی را قوت بخشید. البته از مدت قبل مشخص بود که گرت بیل به پایان دوران حضورش در رئال رسیده و باشگاه مادریدی آماده فروش اوست اما اظهارات زیدان، اندک امیدها برای ماندن بیل در سانتیاگو برنابئو را از بین برد.

پس از آن از باشگاه های مختلفی، از تاتنهام تا پاری سن ژرمن، به عنوان مقصد بعدی بیل نام برده شد. در این بین گفته می شد باشگاه چینی شانگهای شنهوا آماده است تا با دستمزد سالیانه 25 میلیون یورویی، این ستاره باتجربه را به خدمت بگیرد. اما مذاکرات بین طرفین خوب پیش نرفت تا آینده بیل بار دیگر در هاله ای از ابهام قرار بگیرد.

اما اکنون مارکا ادعا کرد که باشگاه جیانگسو سونینگ در آستانه امضا قرارداد با این بازیکن است. کمپانی قدرتمند سونینگ که 70 درصد سهام باشگاه اینتر را نیز در اختیار دارد، دستمزدی 22 میلیون یورویی به بیل ارائه کرده است و پیشنهاد آنها، با موافقت رئال مادرید نیز همراه شده است.

بیل که در سال 2013 به رئال مادرید پیوست، با این تیم به 13 جام مختلف رسید اما مصدومیت های پیاپی او باعث شد تا هواداران رئال ارتباط خوبی با او نداشته باشند و حتی در فصل اخیر بارها اعتراض شان را به او نشان دادند.



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: varzesh3.com