کابوس رئال مادرید: اضافه وزن 7 کیلوگرمی هازارد
ادن هازارد مهاجم 100 میلیون یورویی تازه وارد کهکشانی‌ها با هفت کیلوگرم اضافه وزن در تور پیش‌فصل رئال حاضر شد تا کابوس تابستانی زین الدین زیدان که حساب ویژه‌ای روی بازیکن محبوب خود باز کرده است، همچنان ادامه‌دار باشد

ادامه کابوس تابستانی زیدان/ اضافه وزن ۷ کیلویی هازارد

امسال برای زیدان تا اینجای کار پر از دست انداز بوده است؛ «گرت بیل» همچنان بلاتکلیف است و یک شکست سنگین هفت بر سه مقابل حریف همشهری یعنی اتلتیکو مادرید روی دست مرد فرانسوی باد کرده است، اما به نظر مشکل دیگری به وجود آمده است و آن هم اضافه وزن هافبک تازه وارد بلژیکی است.

اسپورت اسپانیا اعلام کرده، ادن هازارد که در این تابستان با مبلغ قابل توجهی به رئال مادرید پیوسته، هفت کیلوگرم اضافه وزن دارد و این موضوع به یکی از مهم‌ترین معضل‌های رئال مادرید تبدیل شده است.

با توجه به آینده مبهم بیل و خانه‌نشین شدن مارکو آسنسیو به‌دلیل پارگی رباط صلیبی، زیدان برای پیشرفت خود در دوره دوم حضورش در برنابئو، به آمادگی کامل هازارد نیاز دارد.

این بار اول نیست که مهاجم سابق چلسی با مشکل اضافه وزن مواجه می‌شود. او تابستان سال گذشته در مصاحبه با یک روزنامه بلژیکی، نسبت به آغاز فاجعه بار فصل ۲۰۱۵ – ۲۰۱۶ تحت هدایت خوزه مورینیو به‌دلیل اضافه وزن اقرار کرده بود.



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: khabaronline.ir