آماده شدن بارسلونا برای مذاکره با پاری سن ژرمن بخاطر نیمار
بارسلونا می‌خواهد مذاکره با پاری سن ژرمن بر سر انتقال نیمار را آغاز کند

بارسلونا مذاکره رسمی با پی‌اس‌جی بر سر نیمار را آغاز می‌کند

پاری سن ژرمن مصرانه قیمت نیمار را 222 میلیون یورو می‌داند، یعنی همان مبلغی که خودشان دو سال پیش برای جذب نیمار به بارسلونا پرداختند.

اما این بازیکن 27ساله می‌خواهد به نوکمپ برگردد و بارسلونا در روزهای آینده پیشنهاد رسمی خود را ارائه خواهد کرد. به این ترتیب احتمال کاهش قیمت او وجود دارد.

جوزپ ماریا بارتومئو، رییس بارسلونا علنا گفته که نیمار قصد جدایی از پاریس را دارد. نیمار به تمرینات پاری سن ژرمن برگشته است اما در بازی‌های پیش‌فصل حضور نداشته است.

پاریسی‌ها از علاقه نیمار به بازگشت به بارسلونا باخبر هستند، و اگر تیم خواهان او بارسلونا نبود، احتمالا این انتقال تا حالا انجام شده بود. اما رابطه دو باشگاه پس از انتقال نیمار تیره و تار است، چرا که این انتقال تحت شرایط بسیار خصمانه‌ای انجام شد.

به این ترتیب باشگاه پاری سن ژرمن می‌خواهد کار بارسلونا را برای جذب او دشوار کند، هرچند که مدیران آن باخبر هستند که این ماجرا چه تاثیر منفی‌ای روی فصلشان خواهد گذاشت.

لیگ 1 فرانسه شش روز دیگر آغاز می‌شود ولی لالیگا دو هفته بعد شروع خواهد شد. به این ترتیب، بارسا فرصت کمی برای خرید نیمار دارد. بارسلونا مالکوم را با قیمتی که ممکن است به 45 میلیون یورو برسد به زنیت فروخته، اما بودجه لازم برای خرید نیمار را ندارد.

رافینیا آلکانتارا در روزهای آتی از بارسلونا خواهد رفت، و بارسلونا برای خرید نیمار به احتمال بسیار زیاد نیاز به فروش فیلپیه کوتینیو خواهد داشت. ایوان راکیتیچ هم دیگر بازیکنی است که شاید از بارسا برود تا پول خرید نیمار فراهم شود.



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: footballi.net