درآمد چشمگیر ویکتوریا و دیوید بکام
ویکتوریکا بکام و دیوید بکام این روزها درآمد زیادی از تبلیغات و همچنین فروش لباس های طراحی شده توسط ویکتوریا بدست می آورند

بکام در نقش جیمز باند؛ استقبال داغ از طراحی جدید همسرش ویکتوریا

مراسم ازدواج گرانقیمت و پر حاشیه سرجیو راموس مدافع و کاپیتان رئال مادرید در ماه ژوئن برگزار شد. در آن مراسم مهمانانی نظیر دیوید بکام و همسرش ویکتوریا نیز حضور داشتند.

همسر دیوید بکام در آن مراسم قوانینی که برای مهمان ها در نظر گرفته شده بود را زیر پا گذاشت و از لباس سفید استفاده کرد آن هم در حالی که قرار بود بانوان حاضر در مراسم لباس تیره بپوشند. لباس ویکتوریا بکام کاملا متفاوت بود  و توجهات زیادی را به خود جلب کرد. حالا ویکتوریا، کالکشن کاملی از لباس های مشابه خود در مراسم ازدواج راموس را روانه بازار کرده است که قیمت این لباس ها بین 700 تا 1500 یورو تعیین شده است. به محض ارائه این کالکشن، همه طرح ها با بالاترین سرعت به فروش رفته است.

خبر دیگر از خانواده بکام مربوط به دیوید، بازیکن اسبق منچستریونایتد، رئال مادرید و میلان است. ستاره سابق فوتبال جهان به تازگی مقابل دوربین عکاس نشریه جی کیو رفته است. قرار است که عکس های بکام در شماره ماه اکتبر این نشریه منتشر شود.

بکام 44 ساله با وجود آن که سالهاست فوتبال را کنار گذاشته اما درآمد قابل توجهی از تبلیغات دارد. این سری از عکس ها در شهر ونیز گرفته شده اند و تیپ این بازیکن هم شباهت زیادی به کاراکتر «جیمز باند» دارد.



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: footballi.net