مراسم ازدواج پسر دیوید بکام و ویکتوریا بکام بزودی برگزار می شود و این زوج هدیه ای خاص به پسر و عروس خود خواهند داد
مراسم ازدواج پسر دیوید بکام و ویکتوریا بکام بزودی برگزار می شود و این زوج هدیه ای خاص به پسر و عروس خود خواهند داد

کادوی ازدواج گرانقیمت دیوید بکام به پسرش

چند روز پیش خبر رسید که بروکلین فرزند بزرگ خانواده بکام قرار است که با نیکول پلتز، مدل سرشناس ازدواج کند. این دو یک سال است که با هم آشنا هستند و دوره قرنطینه را در کنار هم سپری کردند.

یکی از منابع نزدیک به خانواده بکام خبر داده است که بروکلین در لس آنجلس به دوستانش خبر داده است که با نیکولا ازدواج خواهد کرد. در حقیقت گروهی از نزدیکان این زوج از این ازدواج خبر داشتند.

دیوید بکام و همسرش ویکتوریا نیز به نظر می رسد که از خبر داماد شدن فرزندشان خیلی خوشحال هستند. ویکتوریا در پیامی در اینستاگرام نوشته است:" این خبر برای ما خیلی احساسی بود. نمی توانیم از این که بروکلین و نیکولا ازدواج می کنند، خوشحال تر از این باشیم. برای شا آرزوی عشق و یک زندگی شاد را داریم. هر دوی شما را خیلی دوست داریم."

خالا رسانه های انگلیس از کادوی ازدواج دیوید و ویکتوریا به بروکلین و نیویورک خبر داده اند. در حقیقت بکام به پسرش و عروسش یک کادوی بسیار شیک داده است : یک خانه در لندن که در زمان سفرشان به انگلیس بتوانند در آن جا اقامت کنند. البته در حال حاضر بروکلین و نیکول در نیویورک زندگی می کنند.

این تنها هدیه ازدواج دیوید و ویکتوریا نیست بلکه آنها قرار است که بخش قابل توجهی از هزینه مراسم ازدواج را بپردازند آن هم در حالی که برای انگلیسی ها مرسوم است که خانواده عروس هزینه ازدواج را بپردازند.



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: footballi.net