همسر ستاره سابق منچستر یونایتد خانه مشترک شان را ترک کرد!
به نظر می رسد که یکی از ستارگان سابق فوتبال انگلیس با یک بحران بزرگ در زندگی شخصی خود مواجه شده است

همسر اسکولز پس از 27 سال با هم بودن، خانه مشترک را ترک کرد

همسر پل اسکولز، اسطوره منچستریونایتد و تیم ملی انگلیس پس از 27 سال رابطه مشترک، خانه آنها را ترک کرده که به همین خاطر پل از نظر روحی کاملا ویران شده است. این دو از وقتی 18 ساله بودند، رابطه عاشقانه خود را اغاز کردند و حالا از هم جدا شده اند هر چند که دلیل پایان این رابطه مشخص نیست.

اسکولز که یازده بار قهرمان لیگ انگلیس و دو بار فاتح چمپیونزلیگ شده، با عشق زندگی خود در سال 1993 در یک کافه آشنا شد و شش سال بعد و در سن 24 سالگی با او ازدواج کرد. سه فرزند حاصل این رابطه هستند.

آنها کمی بعد از جام جهانی 1998 خانه فعلی خود را خریدند. اسکولز در مرحله یک هشتم نهایی مسابقات و پس از چهار بازی و یک گل آن مسابقات را ترک کرد. در سال 2004، اسکولز در سن 29 سالگی اعلام کرد که از تیم ملی انگلیس بازنشسته می شود چرا که دلش برای همسرش کلیر تنگ می شود و ترجیح می دهد که در اردوهای تیم ملی نباشد.

این زوج رابطه خیلی گرمی با هم داشتند و به همین خاطر جدایی آنها عجیب به نظر می رسد. آخرین تصویری که آنها در کنار هم در اینستاگرام منتشر کردند به پنج ماه پیش برمی گردد.

البته اسکولز تنها ستاره سابق منچستریونایتد نیست که دچار مشکلاتی در رابطه زناشویی خود شده است. پیش از این نیز رایان گیگز ولزی دچار مشکلاتی همچون خیانت شده بود و مجبور به طلاق شده بود.از میان ستارگان معروف شیاطیخ سرخ فقط برادران نویل و دیوید بکام رابطه زناشویی گرم خود را حفظ کرده اند.



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: footballi.net