پست اینستاگرامی رونالدو پس از تحقیر مقابل لیورپول
شکست سنگین و عجیب منچستر یونایتد مقابل لیورپول باعث واکنش اینستاگرامی رونالدو شده است

شکست سنگین منچستر یونایتد مقابل لیورپول

منچستر یونایتد در حضور کریستیانو رونالدو در هفته نهم از رقابت های لیگ برتر انگلیس با نتیجه 5 بر 0 شکست خورد و بدین ترتیب یک شکست سنگین را تجربه کرد به طوری که کمتر کسی فکرش را می کرد در این بازی چنین نتیجه ای رقم بخورد چرا که منچستر یونایتد در ورزشگاه خانگی خود یعنی اولدترافورد به میدان رفته بود.

به گزارش فوتبالی، این شکست 5 بر 0 سنگین ترین شکست دوران حرفه ای کریستیانو رونالدو در کنار شکست 5 بر 0 مقابل بارسلونا در سال 2010 است و بدین ترتیب می توان گفت که کریستیانو رونالدو مقابل لیورپول بدترین روز دوران حرفه ای خود را تجربه کرد.

فوق ستاره پرتغالی ساعاتی پس از این بازی با انتشار یک پست در صفحه شخصی خود در اینستاگرام به این قضیه و این شکست سنگین واکنش نشان داد و نوشت:

"گاهی اوقات برای نتیجه نمی جنگیم، گاهی اوقات برای گل زدن نمی جنگیم. گاهی اوقات نتیجه آن چیزی نیست که می‌خواهیم و این به خود ما بستگی دارد، چون فرد دیگری برای سرزنش کردن وجود ندارد.

هوادارانمان یکبار دیگر در  حمایت های بی وقفه خود عالی بودند، آن ها لایق بهتر از این ها هستند و این بر دوش ما است که آن ها را راضی کنیم. اکنون وقت آن است."



گردآوری: گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: khabaronline.ir