جزئیات ابتلاء دیوید بکام و همسرش ویکتوریا به ویروس کرونا
براساس خبرهای منتشر شده ویکتوریا بکام و همسرش دیوید بکام مدتی پیش به کرونا مبتلا شده و موفق به شکست دادن این ویروس شده اند

بکام و همسرش مخفیانه کرونا را شکست دادند

دیوید بکام بازیکن اسبق رئال مادرید و منچستریونایتد این روزها به فعالیت به عنوان مالک اینتر میامی در لیگ آمریکا مشغول است. بکام سعی می کند که به بهترین شکل تیمش را برای حضور در لیگ آمریکا آماده کند.

حالا نشریه سان گزارش داده است که دیوید بکام و همسرش ویکتوریا در فصل زمستان در یکی از دفعاتی که به آمریکا سفر کرده بودند، به ویروس کرونا مبتلا شدند. حضور در مراسمی در لس آنجلس در ماه اسفند یعنی در زمان آغاز شیوع کرونا در آمریکا به کووید - 19 مبتلا شدند و با وجود آن که ترجیح دادند که به صورت علنی این خبر را اعلام نکنند اما حالا یکی از نزدیکان این زوج پس از چندین ماه این خبر را افشا کرده است.

این فرد نزدیک به خانواده بکام گفت که روزهای سختی را سپری کرده اند.  در آن روزها دیوید سعی می کرد که به فعالیت هایش به عنوان مالک باشگاه اینتر میامی رسیدگی کند و به همین خاطر در مراسم های مختلفی شرکت می کرد که به نظر می رسد همین مسائل باعث شد تا به کرونا مبتلا شود.

دیوید زمانی که به انگلیس برمی گردد، علائم کرونا را حس می کند و ویکتوریا نیز دچار تب می شود. بعد از آن برخی از نزدیکان این زوج هم به کرونا مبتلا می شوند که به نظر می رسد این دو عامل اصلی شیوع بیماری به آنها بوده اند. در نهایت ویکتوریا تصمیم می گیرد که کل خانواده را به قرنطینه ببرد تا خطر شیوع کاهش پیدا کند.

چند هفته سخت سپری می شود اما هم ویکتور و هم دیوید بیماری را پشت سر گذاشتند و به نوعی آن را شکست دادند.



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: footballi.net