واکنش نامزد بازیکن رئال مادرید به خوشحالی عجیب وی
نامزد بازیکن رئال مارید خوشحالی نامزدش پس از گلزنی این تیم واکنش نشان داد

واکنش نامزد والورده به خوشحالی دیوانه‌وار هافبک رئال مادرید در مستایا

رئال مادرید به شکلی دراماتیک از شکست مقابل والنسیا فرار کرد. رئال با گل دقیقه 95 در حالی به تساوی رسید که کورتوا روی ارسال کرنر جلو آمده بود و در ابتدا با سر به توپ ضربه زد تا این که توپ روی پای بنزما افتاد و کریم توانست گل تساوی را به ثمر برساند. بدین ترتیب رئال مادرید همچنان امتیاز بارسلوناست.

در پایان بازی تصویری در شبکه های اجتماعی پخش شد که از دید دوربین های تلویزیونی دور مانده بود. یکی از هواداران ویدئویی را از خوشحالی گل رئالی ها منتشر کرده که فدریکو والورده هافبک اروگوئه ای رئال مادرید به شکل دیوانه واری خوشحالی می کند.

فدریکو مشتش  را به هوا پرتاب می کند و پس از آن زانو می زند و به زمین مشت می کوبد. این خوشحالی دیوانه وار برای هواداران رئال مادرید حس خوبی داشته است و آن را نشانه تعصب این هافبک دانسته اند و حتی برخی او  را با بازیکنان دیگر نظیر گرت بیل مقایسه کرده اند که به بی تعصبی و علاقه به گلف مشهور است.

این خوشحالی عجیب با واکنش مینا بونینو نامزد هافبک اروگوئه ای و خبرنگار ورزشی نیز همراه شده است. بونینو در توئیتر در واکنش به این خوشحالی نوشته است:" اگر روزی فدریکو قهرمان چمپیونزلیگ شود باید با دستگاه شوک، آمبولانس یا ماشین آتش نشانی او را از ورزشگاه جمع کنم! البته باید بگویم که این واکنش، نشانه تلاشی است که او تا آخرین لحظه داشته و از هر چیزی با ارزش تر است."



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: footballi.net