توضیح همسر 41 ساله راموس درباره چهارمین بارداری اش
همسر راموس خبر تولد چهارمین فرزندشان را در یک برنامه تلویزیونی اعلام کرد

پیلار روبیو: 3 ماه است که باردار شده ام

پیلار روبیو همسر سرجیو راموس که مجری یک برنامه تلویزیونی اسپانیایی است، در حین اجرا، خبر بارداری خود را تائید کرد. در حین پخش زنده تلویزیونی در شب دوشنبه، پیلار تائید کرد که صاحب فرزند دیگری شده است. مراسم ازدواج راموس و پیلار در  تابستان گذشته در یک عمارت مجلل در شهر سویا برگزار شده بود.

پیلار برای اعلام خبر بارداری خود یک ویدئوی گرافیکی جالب آماده کرده بود که این ویدئو با تصویری از خودش به پایان رسید. پابلو موتوس، مجری اصلی برنامه تلویزیونی محبوب " ال هورمیگرو" گفت:" یک بچه در راه است" و بعد از آن به پیلار تبریک گفت.

همسر راموس پس از اعلام خبر بارداری خود گفت:"کمتر از سه ماه است که باردار شده ام و هنوز نمی دانم که فرزند جدیدمان پسر خواهد بود یا دختر. اما نگران نباشید، تا جایی که بتوانم در برنامه حاضر خواهم شد. بدم نمی آید که از بینندگان برنامه در مورد اسم فرزند بعدی ام بپرسم. می توانید اسم های دخترانه یا پسرانه را پیشنهاد بدهید. چند اسم در ذهنم دارم اما منتظر پیشنهادهای بهتر هستم."

بونی تایلر موزیسین ولزی به عنوان مهمان در این برنامه حضور پیدا کرده بود که پیلار در مقابل او گفت:" باعث افتخارم بود که بتوانم خبر خوب در مورد زندگی شخصی ام را در مقابل بونی بگویم که او را تحسین می کنم."

راموس و پیلار در حال حاضر سه پسر دارند: سرجیو پنج ساله، مارکو چهار ساله و آلخاندرو که در ماه مارس دو ساله می شود. این زوج در روز 15 ژانویه 2019 با هم ازدواج کردند اما هفت سال است که همدیگر را می شناسند.  پیلار 41 ساله در شهر تورخون آردوز در نزدیکی مادرید متولد شده است و در حوزه مدلینگ و اجرا فعالیت می کند.



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: footballi.net