جشن تولد جنجالی ستاره های پاری سن ژرمن به صورت نیمه برهنه و با حالتی غیرعادی
وندا نارا همسر مائورو ایکاردی برای او و دو بازیکن دیگر پی اس جی جشن تولد مجللی تدارک دید. جشنی که انتقادات زیادی به دنبال داشته است

جشن تولد جنجالی در PSG با مدیریت وندا

دو روز پس از شکست 2-1 پی اس جی برابر دورتموند در بازی رفت یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان، جشن تولد مجلل و پر زرق و برق سه بازیکن تیم به سوژه رسانه ها بدل شد. جشنی که انتقادات هواداران را به دنبال داشته است.

روز تولد ادینسون کاوانی و دی ماریا 14 فوریه(25 بهمن) بود و مائورو ایکاردی هم دو روز پیش قدم در 27 سالگی گذاشت.

طبق برنامه ریزی وندا نارا همسر ایکاردی، جشن تولد این سه بازیکن شب گذشته در سالن "پاویلون دافین"، در خارج از شهر پاریس برگزار شد. در جشنی که بازیکنان پی اس جی به صورت خانوادگی در آن حضور داشتند.

از استوری های اینستاگرامی بازیکنان مشخص بود که شرایط ویژه ای بر جشن حاکم است به طوریکه کیلیان امباپه ستاره پی اس جی پشت دستگاه دی جی قرار داشت و نیمار، کاوانی و چند بازیکن دیگر نیز به صورت نیمه برهنه و با حالتی غیرعادی به حرکات موزون مشغول بودند.

این جشن که تا نیمه های صبح ادامه داشت، تاکنون بازخوردهایی منفی به دنبال داشته است.

چندی پیش بود که جشن تولد نیمار حاشیه ساز شد. ستاره برزیلی که همواره جشن تولدهایش به سوژه رسانه ها بدل می شود، امسال ضیافتی نه چندان بزرگ را تدارک دید اما بازهم نتوانست مانع انتقادات شود. جشنی که باعث شد نیمار با تصمیم انضباطی باشگاه مواجه شود و در دو بازی خارج از فهرست ماند.

اکنون باید دید که واکنش ناصر الخلیفی چه خواهد بود. دو روز پس از شکست از دورتموند، این واکنشی نبود که مدیر پی اس جی و هواداران انتظارش را داشتند.



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: varzesh3.com