سرخیو راموس و تمجید بی سابقه از لیونل مسی قبل از الکلاسیکو
سرخیو راموس، کاپیتان رئال مادرید به تمجید از لیونل مسی، ستاره 31 ساله بارسلونا پرداخت

سرخیو راموس: مسی یکی از بهرین هاست

نبرد سرخیو راموس و لیونل مسی در یک دهه اخیر بخش لاینفکی از جذابیت های ال کلاسیکو بوده است. حالا دو تیم یکشنبه شب در شرایطی به مصاف هم می روند که هر دو در کورس فتح لالیگا قرار دارند و سرخیو راموس مدعی شد لیونل مسی یکی از بهترین بازیکنان تاریخ است.

سرخیو راموس گفت: "من احترام زیادی برای لیونل مسی قائلم. من فکر می کنم او یکی از بهترین بازیکنان تاریخ است و من احترام زیادی به او می گذارم. امیدوارم یکشنبه روز مسی نباشد، اگر این اتفاق رخ دهد این بدان معنی است که ما کار خود را به خوبی انجام داده ایم، و اگر نتیجه خوبی بگیریم که خیلی بهتر هم خواهد شد.
من بهترین ها را برای مسی به عنوان یک بازیکن حرفه ای آرزو دارم، اما فقط تا زمانی که شرایط را برای ما دشوار نسازد. به هر حال مسی بازیکن مورد احترامی بوده و من فکر می کنم او یکی از بهترین هاست.

ما بارها مقابل بارسلونا بازی کرده ایم، بنابراین می دانیم چگونه آنها را به دردسر بیاندازیم. بارسلونا تیمی است که علاقه زیادی به مالکیت توپ داشته و وقتی چنین اجازه ای به آنها ندهید شرایط به دشوارترین شکل برای بارسا پیش می رود. نه فقط رئال مادرید، بلکه همه این موضوع را می دانند

پرس از بالا روی بارسا خطرناک بوده، اما برای آنها مشکل ساز می شود. شاید به دلیل اینکه تیم ها احترام بیش از حدی به بارسلونا می گذراند این اتفاق به ندرت رخ می دهد، اما از نظر من کلید موفقیت مقابل بارسلونا این است؛ پرس از بالا و تلاش برای توپربایی از آنها. البته بارسلونا بازیکنان خطرناکی در اختیار داشته که می توانند سرنوشت ال کلاسیکو را رقم بزنند و این روش خطرناک خواهد بود.

این دیدار بسیار دشوار خواهد بود. اختلاف امتیاز بین هر دو طرف بسیار کم بوده و نتیجه این دیدار می تواند تعیین کننده باشد. اما هنوز راه طولانی در پیش است، هنوز هم امتیازات زیادی وجود دارد و هر اتفاق دیگری می تواند رخ دهد. اما یک پیروزی برای ما بسیار مهم خواهد بود، بازی کردن در خانه مقابل هواداران انگیزه و رضایت بیشتری را به ما می دهد. در کنار آنها، ما قوی تر هستیم.



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: varzesh3.com