انتشار فایل جنجالی از نیمار درباره معشوقه جوان مادرش؛ او را میکشم!!
مادر نیمار بخاطر مصدوم شدن معشوق جوانش توسط پلیس احضار شده است تا علت این حادثه مشخص شود

احضار مادر نیمار توسط پلیس برزیل به علت مجروح شدن تیاگو راموس

پلیس برزیل تحقیقاتی را در مورد دلیل مجروح شدن تیاگو راموس، نامزد مادر نیمار  آغاز کرده است و آنها می خواهند بدانند که علت بریدگی دست وی در خانه مادر بازیکن برزیلی پی اس جی چه بوده است.

پلیس منطقه سانتوس برزیل که محل اقامت نیدین گونچالوس مادر نیمار و تیاگو راموس، «پدرخوانده» بازیکن برزیلی است اعلام کرد که تحقیقات را در مورد اتفاقات سه شنبه گذشته آغاز کرده اند و به همین خاطر مادر بازیکن برزیلی برای توضیحات در مورد اتفاقات آن روز توسط پلیس احضار شده است.

در حقیقت تیاگو حدود دو ماه پیش با مادر نیمار آشنا شد اما این دو چند هفته از هم جدا شده بودند تا این که دوباره زیر یک سقف زندگی می کردند. در حقیقت منابع درون پلیس برزیل می گویند که تیاگو پس از بحث با مادر نیمار با مشت به شیشه یکی از پنجره های آپارتمان کوبیده و به همین خاطر باعث بریدگی دستش شده است.

البته مشاوران رسانه ای نیمار می گویند که حال تیاگو و نیدین در حال حاضر خوب است و مشکلی با هم ندارد.  گفته می شود که همسایه ها پس از شنیدن صدای درگیری به پلیس زنگ زده اند و در نهایت پلیس در محل حاضر شده است و نامزد 23 ساله مادر نیمار که 29 سال از او جوان تر است، با آمبولانس به بیمارستان منتقل شده است.

البته بریدگی دست تیاگو جزئی بود و پس از بخیه زدن جای بریدگی، فردای آن اتفاق از بیمارستان مرخص شد.

پس از این اتفاق صدایی از نیمار در صدای مجازی پخش شد که در گفتگو با دوستانش گفته بود که اگر به خاطر مادرش نبود، تیاگو را می کشت!



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: footballi.net