به دنیا آمدن چهارمین فرزند راموس و همسرش!
راموس برای چهارمین بار پدر شد؛ و نام «ماکسیمو آدریانو» برای فرزند جدیدش  انتخاب کرد

چهارمین فرزند راموس به دنیا آمد

سرجیو راموس کاپیتان رئال مادرید که خودش هم علاقه خاصی به عدد چهار دارد، اعلام کرد که برای چهارمین بار صاحب فرزند شده که البته به شکل جالبی هر چهار فرزند او پسر هستند.

سرجیو راموس و همسرش پیلار بدین ترتیب صاحب چهارمین فرزندشان پس از جونیور، مارکو و آلخاندرو شدند.راموس در صفحه اینستاگرام خود اعلام کرد که نام "ماکسیمو آدریانو" را برای چهارمین فرزندشان انتخاب کردند.


راموس در صفحه اینستاگرام خود نوشته است:" بی نهایت خوشحالم که می توانم "ماکسیمو آدریانو" را به شما معرفی کنم. در ساعت 18:56 (به وقت اسپانیا) متولد شد و وزنش 3/270 کیلوگرم است. مامان و نوزاد سالم هستند. پیلار روبیو، همیشه به تو افتخار می کنم. زندگی من هستی. با جنون دوستت دارم."

کاپیتان رئال مادرید و همسرش پیلار سالهاست که با همدیگر در ارتباط هستند که رسما در تابستان گذشته با هم ازدواج کردند که مراسم بسیار باشکوهی را  در ویلای خود برگزار کردند و شخصیت های مشهور دنیای سینما، موسیقی، فوتبال و ... در این مراسم لاکچری شرکت کردند.

به هر صورت به نظر می رسد که راموس و پیلار زوج خوشبختی هستند و از زندگی در کنار هم نهایت لذت و بهره را می برند و حالا خانواده آنها شش نفره شده است.



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: footballi.net