دی کاپریو و برد پیت روی پوسترهای فیلم جدیدشان به سبک قدیمی
  نهمین فیلم بلند کوئنتین تارانتینو یک کمدی-درام سیاه با بازی لئوناردو دی‌کاپریو و برد پیت در نقش‌های اصلی است که داستان یک ستاره تلویزیونی رو به فراموشی و بدلکار او را در اواخر دهه ۱۹۶۰ میلادی روایت می‌کند

نقاشی لئوناردو دی‌کاپریو و برد پیت به سبک دهه شصتی

فیلم «روزی روزگاری در هالیوود» تازه‌ترین اثر سینمایی کوئنتین تارانتینو با بازی برخی از مشهورترین ستاره‌های هالیوود است. در این فیلم نقش اصلی را لئوناردو دی‌کاپریو در کنار برد پیت بازی می‌کند. داستان فیلم در دهه ۶۰ میلادی روی می‌دهد.
«روزی روزگاری در هالیوود» در سال ۱۹۶۹ می‌گذرد و فرهنگ مردم، انقلاب هپیی‌گری و اوج هالیوود جدید را روایت می‌کند. خیابان به خیابان، بلوک به بلوک، ما در لس‌آنجلس و هالیوود ۱۹۶۹ عبور می‌کنیم.

 روزی روزگاری در هالیوود,لئوناردو دی کاپریو,تارنتینو,پوستر فیلم 
لئوناردو دی کاپریو روی پوستر فیلم «روزی روزگاری در هالیوود»

بیشتر بدانید : تصویری از دو مرد جذاب هالیوود در فیلم جدید تارانتینو


 نهمین فیلم بلند کوئنتین تارانتینو یک کمدی-درام سیاه با بازی لئوناردو دی‌کاپریو و برد پیت در نقش‌های اصلی است که داستان یک ستاره تلویزیونی رو به فراموشی و بدلکار او را در اواخر دهه ۱۹۶۰ میلادی روایت می‌کند، درست در همان زمانی که لس‌انجلس در تب و تاب قتل‌های خانواده منسون قرار داشت.

این خانواده تبهکار به سرکردگی چارلز منسون در اگوست ۱۹۶۹ در یک شب چندین نفر را در یک سکونت‌گاه هالیوودی متعلق به رومن پولانسکی کارگردان مطرح لهستانی-فرانسوی سلاخی کردند که یکی از این افراد شارون تیت همسر باردار پولانسکی بود. او تا مدتی تصور می‌کرد بروس لی قاتل همسرش است.

 روزی روزگاری در هالیوود,برد پیت,تارنتینو,پوستر فیلم
برد پیت روی پوستر فیلم «روزی روزگاری در هالیوود»

 روزی روزگاری در هالیوود,لئوناردو دی کاپریو,تارنتینو,پوستر فیلم
لئوناردو دی‌کاپریو در نقش ریک دالتون

بر اساس اطلاعاتی که تا کنون از فیلم منتشر شده است،‌ دی‌کاپریو نقش شخصیتی به نام ریک دالتون را بازی می‌کند که ستاره پیشین‌ سریال‌های وسترن تلویزیونی است. برد پیت هم نقش بدلکار و همکار قدیمی او کلیف بوت را بازی می‌کند. در «روزی روزگاری هالیوود» ریک دالتون و کلیف بوت تلاش می‌کنند که به هالیوودی بازگردند که دیگر در آن جایی ندارند. در این میان دالتون همسایه شارون تیت است که برخلاف او در هالیوود موفق است. مارگو رابی در این فیلم نقش شارون تیت را بازی می‌کند که در نهایت به دست فرقه چارلز منسون به قتل می‌رسد.

آنگونه که تارانتینو توضیح داده،‌ قرار نیست داستان فیلم روی قتل شارون تیت تمرکز کند بلکه این داستان بخشی از ماجرای فیلم خواهد بود.

در فیلمی که به گفته تارانتنیو بیش از همه به «پالپ فیکشن»‌ شبیه خواهد بود، جمعی از بزرگان سینما کنار دی‌کاپریو، پیت و رابی ایفای نقش می‌کنند. آل پاچینو در نقش ماروین شوارتز نماینده دالتون بازی می‌کند، دیمین لوییس در نقش استیو مک‌کویین جلوی دوربین می‌رود و داکوتا فنینگ بازیگر نقش یکی از پیروان چارلز منسون به نام لینت فروم است. البته فهرست بازیگران به اینجا ختم نمی‌شود. از دیگر بازیگران فیلم می‌توان به تیم راث، کرت راسل و مایکل مدسن اشاره کرد.

 روزی روزگاری در هالیوود,لئوناردو دی کاپریو,تارنتینو,پوستر فیلم 
لئوناردو دی کاپریو روی پوستر فیلم «روزی روزگاری در هالیوود»

 این فیلم در تاریخ 26 جولای 2019 معدل با 4 مرداد 1398 اکران خواهد شد.

 

بیشتر بدانید : همکاری آل پاچینو و بردپیت با کارگردان حرامزاده های لعنتی !!

بیشتر بدانید : هیجان زدگی لئوناردو دی کاپریو به خاطر همبازی شدن با برد پیت در فیلم جدیدشان

بیشتر بدانید : بهترین فیلم‌های گنگستری تاریخ سینما معرفی شدند

بیشتر بدانید : مهم ترین فیلم های کن 2019 را بشناسید + عکس


تهیه و تدوین: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
اختصاصی سیمرغ